2009. május 9.

Zene az kell, mert körülölel,s nem veszünk majd el...

Ancííka dobott hozzám egy labdát, játék címén, úgyhogy most játszok. :)

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!

Kowalsky meg a Vega

Férfi vagy, vagy nő?
- Fekete lepke, amit keresel a sötétben

Írj magadról!
- Mert ez a társadalom mindenkit úgy becsapott, erre nevelt, hát ilyen is vagyok
- Ha mást nem is, de jól tudom hogy milyen fent és hogy milyen lenn...
(nem vagyok egy egyszerű mondatban definiálható...)

Hogy írnád le az előző kapcsolatodat?
- Nincs az a hely és nincs az a bűn, ami ne emlékeztetne folyton Rád, minden szavadat őrzöm, de én most indulok tovább!

Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
- Szerelmi bűntény ez, és van elég tanunk, hogy a tettes vagyok és nem az áldozat

Most hol lennél szívesen?
- A bárban a sarkon, ha leszáll az éj, igen, Budapest éjjel, mindig másról mesél...

Mit gondolsz a szeretetről?
- Mindenki kész egy szerepre, de hol van az igazi én?

Milyen az életed?
- Van úgy, hogy az, amit vártál, és amit láttál, az nem ugyanaz, a végén valaki rád száll, mert amit láttál, azt nem szabad

Mit kérnél ha egy kívánságod volna?
- Minek futsz a baj után, az úgyis elmegy, legyen egy jobb napod ma, de háztól házig ennyi az élet, legyen szép, és hosszú az utca
(mögöttes tartalom is felfedezhető benne, és ha felfedezted, akkor ejnye-bejnye :P)

Olyan sokan kitöltötték már, és még többen dobták tovább, lehet hogy lesznek átfedések, DE, Rickie, Cheeky fly, Makka, MiRa és Barbie listájára kiváncsi lennék. :p

3 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

Uu a Tied is tök jó, most látom én csak számcímeket adtam neki, pedig lehetet volna dalszöveg részlettel is válaszolni..bassszus:D na sebaj:)

Wildwood Flower írta...

Én gondolkoztam rajta, hogy csinálok még párat, mert annyi stílust szeretek, hogy nehéz volt egyet kiválasztani és most csonkának érzem. Csinálj te is. :p

Cherry írta...

Köszi a labdát, alkottam én is egy listát :) Egyébként pedig többet is olvastam már ilyesmiből, hát a tiéd külön szép, gratulálok. Mikor elkezdtem, rájöttem, hogy nem is olyan könnyű... :)
További szépeket!