2009. május 14.

Tegnap rámírt msn-en egy srác (majd kiderül a szö9vegből milyen kapcsolat volt köztünk: semmi), és a következő beszélgetés vette kezdetét

- szia, látom az msn kiírásod (aki nincs benne a tegnapjaimban, ne akarjon a holnapjaimban se), én benne vagyok? :)
- (WTF?) Aha. :) - itt még próbáltam jófej lenni
- akkor szexelünk? :D
- (mi a lószar....) nem - már kezdett felhúzni
- tudom, mióta elhagytalak azóta a lányokat szereted :D - elhagyott??? Soha a büdös életbe egy ujjal nem nyúltam hozzá, ő se hozzám, a lelkemet nem láthatta fél pillanatra sem, a szívemről meg azt sem tudta hogy van-e. Az egy dolog, hogy ő tepert és egy izgalmas balatoni éjszaka után belemásztam a szájába, de egyetlen nyavajás csókon kívül semmi nem történt, azt is azonnal megbántam. És még van pofája úgy tálalni, hogy ő hagyott el engem, ráadásul annyira meg is viselt, hogy azóta sem tudok ránézni a férfiakra. Hát eszem lenne, megállna...

5 megjegyzés:

Lacel írta...

Eszed is van, és szíved is :)

A pasik meg soha ne voltak normálisak, mint ahogy a nők se :P

Lehetőségekhez mérten érdemes olyan embereket kikapni, akik tudják, hogy eszük vagy, szívük van, és illemük ;)

HalfHumanHalfCoffee írta...

Ritka idióta emberek vannak :/

1 írta...

Jajj, ezek a fickók :)

DogRose írta...

pfff:S van olyan férfi (már bocsánat tisztelet a kivételnek) aki nem csak a f*val gondolkodik?

Wildwood Flower írta...

Szánalmas volt, de legalább jót nevettem. :)

Apropó, Dogrose...hova a fészkes fenébe tűntél te???