2009. május 15.

Olyannyira nem mutatok szociális hajlandóságot semmire/senkire, hogy azt sem tudom elviselni ha egy légtérben van velem valaki. Vagyis gondolom az nem épp normális reakció, hogy idegrohamot kapok attól, hogy a macska mocorog a kosarában és az nyikorog.... Munka után, amikor hazajönnek a szüleim, körülöttem vágni lehetne a feszültséget. Vibrálok, borzongok, biztos szándékosan hergelem is magam, de egy szóra ugrani tudnék, sikítani ahogy a torkomon kifér, hogy az istenbasszameg vegyétek már észre hogy egyedül akarok lenni, nézzetek levegőnek és egész egyszerűen ne szóljatok hozzám! Sőt...a legjobb az lenne ha mindenki magára zárná a kis szobáját és én zavartalanul szenvedhetnék. Hogy mi miatt? Remek kérdés, magam sem tudom. 2 napja abszolut "ex-megvonás" van, én magam akartam. Önös érdekből, hogy végre meggyógyuljak, mert már baromira unom, másrészt érdekel mikor jutok eszébe és kezd lázas telefonálgatásba. Szeretném... elégtétel lenne. Hazudnék ha azt mondanám nem jut eszembe 10 percenként, mert de. Csak próbálom magam meggyőzni, hogy ez nem a világvége, ha nem része az életemnek. Sőt..ez lesz az út a szabadulásba. Mert ugye ha nem beszélünk, ha nem találkozunk, akkor nem kell újra elveszítenem...

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Az ilyen idegbajt kapok ha nem hagytok magamra érzés ellen szerintem jót tesz ha valami sporttal felfrissíted magad. Mondjuk futással.Legalábbis tapasztalataim alapján.

Wildwood Flower írta...

Szia,

valami infót kaphatnék amivel be tudlak azonosítani? :)
A futás nem nekem való, de kösz a tippet. :)

hitetlen írta...

Szia!

Igazábol nem ismersz és én sem ismerlek téged, csak van egy kozos ismerosunk a blogvilágban.Akkor tessék megpróbálni valamilyen más sportot, nem muszáj futni.Biztos van valami hozzád illo.
ha nem jutna eszedbe semmi:)Jaj és most már lesz rám hivatkozásod.

Wildwood Flower írta...

Hm..hát nem lettem okosabb személyedet illetően. :) A sport kérdés meg nem olyan egyszerű mint amilyennek látszik, nem egyszerű lustaságról van szó, csak darabokban van a térdem...

hitetlen írta...

Nem is olyan nagy baj, ha nem ismersz szerintem.:)
Sejtettem,h valami ilyesmi van a dologban.Bár nem tudom mi tortént a térdeddel, de remélem hamar felépulsz. Mennyire súlyos? Próbáltam rákeresni itt a blogodban, de nem igazán sikerult találnom rá utalást.
Talán ezek a sportok még beleférnek:

- konditerem - nyilván a lábadat kevésbé igénybevevo gyakorlatok
- íjászat
- evezés
- úszás
- sárkányeregetés ( a sárkány itt most természetesen egy szerkezet:) )

Egyébként szerintem nem is annyira a sport a lényeg, hanem hogy olyasmit pihentess vagy idolegesen kikapcsolj, amit eroteljesen használsz - a fejedre gondolok:)Szóval akár kertészkedhetsz is.

Wildwood Flower írta...

Műteni kellene, de kézzel-lábbal tiltakozom. Tánc és versenysport eredménye. Azzal vígasztalom magam, hogy úgysem fér bele a sport az életembe, de ez nem igaz. Labdajátékok híve vagyok, ami nem megy... A fejemet nem tudom kikapcsolni, ő a legjobb barátom. :))

hitetlen írta...

A mutét viszont segítene rajta nem? Félsz a mutéttol ami segíthetne rajta? Miért?
Gondolom, h az esetleges kovetkezmények miatt aggódsz.
Ha a labdajátékok híve vagy attól még kipróbálhatsz más sportokat is szerintem, mint pl. a fentieket.
Versenysportoltál?:O Ez esetben jobban tudod, hogy hogyan képes kikapcsolni az embert egy kis testmozgás, szellemi munka után, mint én azt valaha tudni fogom:)
Szóval szerintem keresned kellene valami neked valót, amiben oromodet lelheted.Okosnak tunsz, úgyhogy szerintem képes vagy rá.

Wildwood Flower írta...

Nem érzek fájdalmat a mindennapokban, csak ha mozgok, ha erőltetem. Nem akarok bele csavarokat, lehet, hogy azt minden nap érezném...
És egyébként is, kórházba csak akkor, ha visznek. ;)
Gondolkozni fogok a javaslatodon, eddig nem is éreztem, hogy hiányzott volna a mozgás, de lehet benne valami. Köszönöm.

hitetlen írta...

Szívesen, remélem jobb lesz tole a kozérzeted.