2009. május 30.

Ilyenkor értékelném igazán a szabadidőt, amikor fél másodpercnyi sincs. Utálom hogy rohanok, hogy a jelentéktelen dolgokkal foglalkozok (mert azzal kell...vizsgaidőszak...pff), hogy borzalmasan rossz az időbeosztásom (még mindig), hogy, hogy, hogy... Ma beszabadultam az Alexandrába megünnepelvén a baromi nagy ingyen 5-ösömet az indexben, és a szívem szakadt meg amiért csak a könyvesbolt felét vihettem haza. E téren nem vagyok válogatós, tényleg hazavinném a fél boltot, (pszicho részleget egy az egyben), a szakácskönyvektől kezdve (ebből csak anyunak adok tippeket, én nem főzök) a szakmai könyvekig, szép is lenne ha nem olvasnék, btk-s létemre tájékozottnak kell lenni...És ha előáll a szerencsés konstelláció, hogy se kötelező olvasmány, se tanulandó szöveg, akkor szabadidőmben is olvasok, sajnos még mindig sokkal kevesebbet mint szeretnék. Akarok egy könyvtárszobát, hatalmas ablakokkal, kényelmes fotelokkal és Wurtzel könyvekkel (rohadjon meg az Európa kiadó, mondtam már?)

3 megjegyzés:

hitetlen írta...

Az idobeosztást illetoen hogyan próbálkoztál eddig?
Nekem van egy google calendarom, és minden nap végén beírom,h mit fogok holnap csinálni, illetve szeretnék.Ezek ilyen szakmai dolgok stb.Persze tokéletesen nem lehet betartani, de azért ad egy támpontot.Van egy másik is, amibe beírom ,h mit csináltam.Innen pedig végig lehet nézni,h mi az ami sikeruklt és mi az ami nem.Nemrég kezdtem csak, de sikerélménnyel tolt el ha valami sikerul belole.Szerintem próbáld ki.:)
Orulok ,h ilyen sokat olvasol.
Én is szeretnék egy konyvtárszobát és még ismerek embereket akik szintén szeretnének.:)Persze azt nem tudom, h mennyire hatalmas ablakokat szeretnék rá, de ablaknak kell lennie rajta és nézzen arra, amerre nincsenek emberek, hanem például egy erdo.A székek pedig legyenek párhuzamosan az ablakkal, egyik oldalról az ablak másik oldalról pedig a konyvespolc.Lehet benne egy kandalló is, hidegebb idokre:)

Wildwood Flower írta...

Van határidőnaplóm, a legjobb barátom, de nem jutottam vele előrébb.

hitetlen írta...

De mégis pontosan mi a gond?
Túl sok mindent akarsz bezsufolni egy napba, vagy képtelen vagy nekiállni idoben a dolgoknak és ezért kénytelen vagy bezsúfolni oket, vagy valami más?