2009. május 29.

Insomnia, untouchable

Az insomnia kifejezés nem túl találó ebben a helyzetben, ugyanis én aludnék, csak a külső körülmények nem hagynak. Nem tudom mi a fene van a macskákkal, de Playgirl-höz hasonlóan az én macskám is megkergült. Nonstop nyafog, hiába van előtte terült-terülj asztalkám, nem az a baja. Éjjel is felkelek, kiengedem az udvarra aztán persze fél 4-ig nem alszok, mert a konyhában ülve várom vajon mikor akar visszajönni. Aztán amikor hajlandó befáradni a lakásba, én kis naiv azt hiszem végre fél 4 körül elaludhatok...hát a francokat. Újra nyávog. És ez így megy 3-4 napja, mára untam meg. Szépen süt a nap, úgyhogy az egész napot az udvaron fogja tölteni, mert a gazdinak ma meg kell tanulnia 12 tételt + 15 tételt + 15 szigorlati A, B tételt. Nyilván, esélyes.... Ennek tudatában is iszonyúan feszült vagyok, vibrálok, törni-zúzni tudnék. Nagyon szeretném ezt a 3 szép kis jegyet az indexembe, de lusta trehány voltam. Illetve azt hittem, hogy tudok az lenni, de most belémhasított a felismerés, hogy én túl lelkiismeretes vagyok. Szóval magamat ismerve megiszok vagy 1,5 liter kávét intravénásan és benyalom a tételeket. Mindenkinek kellemes napot.

5 megjegyzés:

hitetlen írta...

Lehet,h cicára vadászik:)Az ellenkezo nembol.

Charlie írta...

az enyém már nem tud cicára vadászni, szóval ez is kilőve. :)
viszont szerencsém, h nekem nincs kert, ahova ki tudná könyörögni magát.

Wildwood Flower írta...

Az enyém sem vadászik. Más ötlet? :D

Zso írta...

A miénk is meghülyült. Anya rendszerint 4-kor kel megetetni, aztán 5-kor már megint nyávog a kis édes.
Én amúgy utálom a macskánkat, az előző sokkal aranyosabb volt. Ez meg egy kamikáze dög, aki megdugja az alvósmacim, meg hugom pulcsiját. Undorító. Lehet, hogy ki kéne heréltetni... :D

hitetlen írta...

Lehet,h oszton szinten él bennuk a dolog, akár ivartalanítva vannak akár nem.Pl. az ártány malac is szokott néha érdekes dolgokat csinálni...
Bár Constanze cicájáról nem tudom biztosan ,h milyen nemu és hogy ivartalanítva van-e , attól még lehet ,h érzi,h itt a tavasz:)
cicamicacsendescicamiertnemvagyilyencica