2009. május 1.

Mono-tónia és egyebek

Eddig a hangulataimra fogtam, hogy vannak napok amikor felkelni sem bírok az ágyból, meg nem tudok bemenni egyetemre, nem tudok ezt-azt-amazt megcsinálni. Kifogásnak és takarózásnak tökéletes volt, én magam is elhittem. Jó hát részben ilyen is van benne, persze, de tulajdonképpen rettentő lusta is vagyok. Ha szebben akarjuk kifejezni, mondhatjuk, hogy rosszul tűröm a monotóniát. Legutóbbi irodai munka kapcsán (igen, amit 3 napig bírtam) tűnődtem el azon, hogy nekem nem való a munka. Mármint igen, szó szerinti jelentésében. Reggel munkába be, délután munkából ki, aztán hullafáradtan élni, de csak röviden mert másnap megint munka és kelni kell. Megőrülnék. Projektek valók nekem, amikor időszakonként (persze azt is én döntöm el mikor) van meló dögivel, aztán máskor meg (nyáron főleg :)) hónapokig nem kell csinálni semmit. El nem tudom képzelni, hogy megkössenek, hogy márpedig nekem reggel 8-tól délután 4-ig ott KELL lennem, 8 órám elveszik a napból a semmi miatt. Ráadásul még korán is kell kelnem, korán kell lefeküdnöm, oda a nyári hétköznapi spontán több napos buliknak, az éjszakázásoknak, hogy ne mehessek el a könyvesboltba, ne mehessek el csak úgy bármilyen boltba ha épp kedvem lenne, ne beszélgessek órák hosszat valami ismerőssel a neten, vagy személyesen, hogy ne mehessek haza ha elkap a "hiszti"....

Gyanítom ilyen munkamorállal senkinek sem fogok kelleni, szóval mindez nem fenyeget. :)

4 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

Mintha csak magamat látnám:D:D:D:D

Te figyi komolyan nem értem h bírja ez a rengeteg ember körülöttünk aki így nyomja?

Wildwood Flower írta...

Mivel már ketten vagyunk, kijelenthetem, hogy mindenki más a hülye, eddig voltam kétségeim. :D
Gyanítom nem tudnak élni... Vagy ha az élet ilyen, én nem akarok. :D
Nekiálltam törni a fejem egy ötleten, ami Nobel díjat hoz és megszabadít a munkától. Társulhatsz. :P

Mrs. Sway Jesse James írta...

hehe én ugyanezeket szajkózom, bár én kivételesen akarok élni, de csak Valaki miatt...megoldásképp én 2hete nem huzom be magam melozni emrt olyan beteg vagyok mintaz állat, nem jívul-magától, nem teszek rá egy lapttal- ma meg kaptam antibiotikumot, ettől emg szédelgek.Asszem.

A Nobel díjért így később futok:)

Wildwood Flower írta...

Jobbulást. Nobel díjjal megvárlak, eddig semmire sem jó ötleteim voltak csak, pedig szorongat az idő, jövőre diplomázok. :D