2009. május 26.

Tényleg működik exemmel a "barátság legyen, ne vágjunk el minden szálat" dolog...

- na milyen volt a randi?
(...) hosszú percek
- mi van baby, nem mersz válaszolni? nyugi, nem vágok eret... ;)
- nem merek? kiafaszom fel toled?
- ?
- elpofaztam neked, hogy nem tudok alkalmazkodni a hangulataidhoz es kedvem sincs
- amig nem volt jelolt addig nem erdekelt a dolog mert akos akos akos
- most mi a fasz van? csak megkérdeztem
- akkor a faszomnak jossz nekem a faszsagaiddal hogy mit merek mit nem
- vedd eszre magad
- de most mi a fenéért támadsz?
- egy egyszerű kérdés volt, semmi hátsó szándék
- kurvára nem tudom miről beszélsz..
- randizunk este?
- minden nap mással?
- valaszolsz a kerdesre?
- minden nap mással?
- pf, és még nekem vannak hangulataim...
- bazdmeg miafaszomert baszod fel az agyam? faszomat irklasz meg jaccod itt az agyad ha egy randit nem vagy kepes osszehozni?
- ne az en hangulataimat baszogasd te vagy az aki hajlik erre arra... en meg unom
- szal inkabb bye es menjel akoskazzal vagy szedjel fel valakit ahogy szoktal
- csak engem ne csesztess mar...

7 megjegyzés:

Cherry írta...

Sajnos ez nagyon ismerős :(

Makka írta...

Ez a stílus... :S Bennem nem kicsit felment volna a pumpa. Jelenleg jóban vagyok exemmel, és ez sztem addig maradni is fog, amíg nem lesz vkinek komolyan vkije. :) Bár elvileg most örül Öcsinek... :O :) :*

Wildwood Flower írta...

Nem lehet hogy féltékeny? Vagy csak szeretném magamnak bemagyarázni?

Makka írta...

Hááát ezt neked kell tudni, de szerintem igen, nekem is megfordulna a fejemben, h motoszkál benne a féltékenység... :) Nem tudom, h bemagyarázás-e, de lehet, h nem, te ismered. ;) :*

Lacel írta...

Anyám.... No comment

hitetlen írta...

Elég ingerultnek tunik a mondatai alapján.
Talán van benne féltékenység is, de lehet ,h csak bántani akar.
Az oka nem derul ki, de kezdettol fogva ideges, valószinu, h nem sikerult a randi és bántja a kérdésed pont emiatt.
Nekem úgy tunik, inkább akar neked fájdalmat okozni, mint féltékenykedni a beszélgetés alapján.
A stílusa pedig minosíthetetlen, de ezt mindenki látja, aki nem vak.

Egyébként szeretnéd magadnak bemegyarázni, szeretnéd ha féltékeny lenne, mert szerintem úgy gondolod tobbet érsz vagy érsz valamit.
Persze ez most is így van, csak nem érzed.
A hozzászólásaidból pedig sugárzik az érek valamit a szemében utáni vágy.
Tulajadonképpen te mit szeretnél most vele?
A barátságotok valószinu, h soha nem fog igazán mukodni.Sajnálom.

hitetlen írta...

Egyébként szívesen olvasnék egy bejegyzést toled, arról , h milyennek képzelnéd el a számodra ideális életet a jovoben.
Benne: - foglalkozás
- ház/lakás...
- szeretteid/családod
- hobbid
- mindennapok
- nyaralások, ha vannak

Ha megírod koszonom , ha nem akkor is:)