2009. május 13.

Exem exe ismerősnek jelölt iwiw-en. O.o

6 megjegyzés:

Kata írta...

azert az se rossz. netan joban voltatok, vagy csak a 399 ismeroset szerette volna felkerekiteni 400ra? :D

Makka írta...

én is ezt szerettem volna kérdezni, hogy és te mit reagáltál? :)

Wildwood Flower írta...

Életembe nem láttam. :D Üzenetet is írt, hogy "nem ismerjük egymást, de biztos benne, hogy legalább annyit hallottam róla, mint ő rólam". Hát ha neki ez öröm...

Wildwood Flower írta...

Hoppá Makka, egyszerre írtunk, nem láttalak. :) Visszajelöltem, ha ez neki öröm. Meg is köszönte egy újabb levélben, nem tudom beszélgetni akar?! Hát nem fogunk.

Makka írta...

:) Jó lenne valahogy rád találni 'wiwen... Hümmm, ötlet? :)
Hátha engem nagyobb örömmel igazolnál vissza. ;) Nekem múltkor Scofield haverja írt, majd pár nappal később feltöltötte a barátnőjével közös képet. :D

Makka írta...

Pontosítok: rád IS (még mielőtt vki megharagszik...) :D