2009. május 25.

Lopják az életem!


Felkonf: az alábbi sorokban minősíthetetlen a megfogalmazás, de indokolt.

Velem először fordul elő, hogy a saját gondolataimat olvasom viszont egy másik blogban, de mérhetetlenül szánalmasnak találom. Nincs rá jobb szó. Annyira unalmas az életed, hogy mástól lopod a gondolatokat hogy feldobd picit az oldalad? Vagy netán-tán ugyanezt érzed mint más, de nem tudod megfogalmazni? Akkor ne írj blogot anyukám!


Upd: Sway kommentjei között olvastam pár perccel ezelőtt, Dzséj válaszát mely szerint "teljesen más célja volt a bloggal, mint ami most". Mégis mi? Egy "best-of blog"? Persze... B kategóriás kifogás, jobb nem jutott eszedbe?

10 megjegyzés:

Charlie írta...

ehh, tőled is... :O
érdekes... :/

1 írta...

Hát ezt jól kitörölték. Mármint a blogot.
Tőlem is loptak már gondolatokat,bejegyzéseket, néztem is nagy kerek szemekkel.. szerintem szánalmas... pláne ha nem írják oda, kitől származik az írás... egyébként viszont jó érzés lenne :)

Wildwood Flower írta...

Playgirl: ha igazán gonosz akartam volna lenni, mondtam volna, hogy nézz körül te is, hátha valami tőled származik... :D

Acélmacsek, idézzenek, ha olyat írok, csak tüntessenek fel. De szerintem hétköznapi sztorik nem feltétlenül általános érvényűek, hogy idézni kelljen...

Charlie írta...

constanze, körülnéztem. és igen, tőlem is van bejegyzés... :S

amúgy bevallom töredelmesen én egyszer loptam tőled. nem ide, még a blogolra. de az egy feldmár idézet volt. :)

Wildwood Flower írta...

Azt nem tőlem loptad, hanem mind a ketten Feldmártól. Azt meg szabad. :))

Charlie írta...

igen, tudom, ezért is másoltam be egy az egyben :D

mauzecski írta...

:O

Cherry írta...

Érdekes, rendszeres olvasója voltam Dzsééj blogjának. Hirtelen, az aprócska affér után a blog csak meghívóval érhető el. Nem is várom, hogy kapjak, elvégre a te blogod (is, alias ezt ténylegesen) rendszeresen olvasom. Az internet egyik nagy hátulütője ez, kérem szépen. Nekem még "csak" saját verseket nyúltak le. De nem érdekel. Vigyék, ha ki akarják magukat nevettetni :)
Azért remélem a további kellemetlenségek elkerülnek téged és a gondolataid.

Mrs. Sway Jesse James írta...

EZ egyre jobb,hogy Playgirl-től is volt benne lopás...

Látom Neked is kicsapta a biztosítékot, megértem teljesen és előrelátóan lekpatad mielőtt hirtelen törölve lett.

Wildwood Flower írta...

De a vicc tényleg a Sway-es dolog volt, amikor konkrét sztorikat... ezen már én is nevettem. :D Ha érzéseket meg gondolatokat lop, azt valahol megértem, mert nem tudja jól megfogalmazni vagy ilyesmi. De sztorikat...kész. :D