2009. március 11.

Tudom, hogy ma már sablonszövegnek számít, de ijesztőek a hangulatingadozásaim. Szó szerinti jelentésben ijesztő. Egyik pillanatban még -semmi külső hatásra, csak magamtól- elönt az elégedettség érzése, hogy különb vagyok sokaknál, hogy magam miatt élek és nem miattuk, és hogy "azt mutatok amit akarok, nem érdekel ki nézi,de csak az hallgasson engem aki tényleg érzi", vagy "én nem másnak akarok megfelelni, csak magamnak, ha igaz maradok az igazak velem maradnak". Akinek nem tetszik elmehet. Aztán belegondolok, hogy el is mentek... Én meg itt maradtam egyedül. Ex is elmondja minden nap, hogy nem akar velem rosszban lenni, meg ugyanúgy meg fogjuk beszélni a problémáinkat mint azelőtt. De igazság szerint fejre is állhatnék, az sem érdekelné.

Elég sok ember vesz (vett) körül, de az igazi barátokat egy kezemen meg tudom számolni. Lassan már kéz sem kell hozzá...

Péntek óta először: gyógyszerek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Próbáld drága ugy felfogni a dolgokat h nem te vagy a hibás mert valoban nem te vagy az, az emberismerökéddel lehet eg ykis bajod lehet, igazábol a dolog nagyon is ismerös nekem.Aaa már alapbol nehezebben engedek magamhoz közel embereket és bizok meg bennük ennél ovatosabb már nem is lehetnék, és mégis félrenyúlok embereknél akiket beengedek a világomba mert a sülyedö hajom rendszeresen elhagyják. De probálom ugy felfogni a dolgokat h mindenkinek van hibája, nekem nekik, és ha én ugy eltudtam fogadni öket ahogy vannak , és ök pedig engem nem (pedig igyekszek legjobb belátásom szerint minidg cselekedni akármiröl is van szo ) akkor nem érdemelnek meg engem. És igenis senki sme feljebb valobb a másiknál, nem több nem kevesebb. Ök is ugyanazt eszik isszák ugyanugy, ugyanugy éreznek fájdalmat ugyanolyan emberek .. nekem ne beszéljen senki másról! Egyet tudok drága, ha te kinyiltál feléjük a szived lelked adtad és nekik nem volt elég avgy még iyg sem látták meg benned azt a szépet ami te vagy a hibáiddal együtt is, akkor el is mehetnek. Még ha fáj is, nem igazi barátok!
Kitartás! :ölellek:
Nem sablon szöveg szívből ezt gondolom!

Makka írta...

DogRose kimondta előttem. Így én is csak kitartást és ölelést küldök. :)

Wildwood Flower írta...

Aha, csak így meg egyedül maradok, szóval a hiba mégiscsak bennem lehet.

Névtelen írta...

Nincs benned hiba az emberek ilyenek. nem lehet már rájuk alapozni semmit. beléjük táplálni érzelmeket föleg nem, csak biz kereteken belül ovatosan. Az ember maga eldöntheti h olyan emberekkel veszi magát körül akik felszinesek sablonosak, érdekemberek és ezt tudjuk is, de félünk egyedül maradni egy időre,(ezzel még nagyobb kárt okozva magunkba)vagy egy kid időre is talán egyedül legtöbbször igy érezzük, de nem sokáig. Mindig lesznek mások, csak nem szabad teljesen elzárkoznunk, lehetöséget adni másoknak is , magunknak kimerészkedni, csak nem mindegy mindezt hogyan tesszük.
Nem vagy hibás. ezt hidd el kérlek.
(K)