2009. március 13.

Egész nap nem néztem a telefont, mondván itthon vagyok, anyu nem hív, ki keresne?! Délután tűnt fel, hogy villog... Sms. Ex. Érdeklődik a hogylétem felől. Én meg elkerekedett szemekkel bámulom a kijelzőt.

Upd: sms párbaj zajlik, ha már ő, akkor én is.

- na és milyen a kapcsolatod?
- alakul..de már nem vagyok biztos benne, hogy ezt akarom.
- velem jobban jártál volna...
- látom neked is ez jár a fejedben.
- választhattál és te döntöttél. Rosszul.
- bánom is...

Nem mondom azt, hogy elégtétel. De, mondom. Hol voltál amikor szerettelek? Ja, hát már késő...

2 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

ha csak minimális reváns, de jobb ha már belátja nem?

Wildwood Flower írta...

Hatalmas elégtétel volt. Ő ugyanis sosem ismerné be, ha valamit elcseszett. Iszonyú büszke... és lám most mégis ;) Nem volt igazam délután, mégis változnak a dolgok. :)