2009. március 17.

- házimozi?
- mi?
- weed, házimozi...itt aludhatsz
- nem értem, miért engem hívsz mikor elvileg van bnőd?
- gondoltam jó ötlet lenne egyik nap mellette ébredni, másnap meg melletted.

Na itt szakadt el bennem valami, negyed órás monológot tartottam neki interperszonális kapcsolatokból, amire egy nevetés és egy "hisztis vagy. rádférne egy weed...csakazértis" volt részéről a reakció. Szó nélkül letettem. 2 perc múlva sms.

- most mi van?
- nem leszek szerető..
- a státusszal ráérünk később is foglalkozni

Nem válaszoltam.

- arra még nem gondoltál hogy egymást csaljuk meg ezzel a hülyeséggel?

Sírtam... Megtehettem volna és még jól is esett volna. A barátnője miatt meg főleg. Folyton áskálódott ellenem az a ribanc. És most itt volt a lehetőség, hogy padlóra küldjem...de nemet mondtam. Magammal is kibasztam volna...

4 megjegyzés:

Zso írta...

Éljenek a bölcs döntések! :) *ölelés*

Makka írta...

Juj, ez ilyen stílusú ajánlatra én is nemet mondtam volna. Igazad volt szerintem is, helyesen tetted.

Névtelen írta...

Igazábol nem az a helyes amit a társadalom, a környezeted, a barátaid helyesnek gondolnak és hisznek amit tenned kell mert ők azt mondták vagy ez úgy volna helyes. Hanem az a helyes amit helyesnek gondolsz és érzel, és a döntéseiddel együtt tudsz élni:)
Meg volt az oka h igy döntöttél, tényleg padlora küldted volna a csajt, de mélyen legbelül mégsem elégtétel . Jó döntés volt , legföképp ha te is úgy érzed:)
:ölellek:

Wildwood Flower írta...

Már nem vagyok benne biztos... És ez a viselkedés nem illik bele az új elhatározásaimba, hogy megteszek bármit ami akár pillanatnyi örömöt is jelent. Még agyalok rajta...