2009. március 27.

Alapjában véve semmi olyan nem történt, amitől a dolgok más irányba haladnának. Egy több felvonásos macska-egér darabot adunk elő, változó szereposztással (sokszor számomra sem tisztázott mikor mit játszom. Így meg elég nehéz hű maradni a szerephez). Méltón ünnepelve meg a színház világnapját...

Vasárnap: én - macska, ő - egér

Józan tudatállapotomból kilépve, hajnali fél 4-kor sms-t írtam Neki. Hogy én jobb vagyok, mint az a k...., és csak kényelemből van vele, mert bármikor szétteszi a lábát ha kéri. Szépen le lettem dorgálva, hogy szálljak ki az életükből, ne írjak, ne hívjam, egész egyszerűen ne keressem. Oké, felfogtam, de azért elnézést kértem.

Hétfő:

Rámírt msn-en, hogy ne haragudjak, nem az én hibám volt, tulajdonképpen a csajának nem kellett volna beleturkálni a telefonjába, blablabla. Baráti státusz

Kedd:

Sms tőlem, amire persze nincs reakció.

Szerda:

Felhív hogy hallani akarta a hangom. Ha már beszéltünk, megragadta az alkalmat hogy elmondja, mennyire sajnálja a vasárnapot és lehet hogy tényleg nekem volt igazam, már nem biztos benne, hogy mit akar. Hallgattam nagyokat.

Péntek:

Msn személyes üzenet általam: "Mindenkinek vannak hibái, de én szeretem az enyémiet"
Msn személyes üzenet általa: "Én is szerettem a hibáid ;)"
Ráírtam, persze. Kiderült, hogy kidobta a csajt, mert bizalom nélkül semmi értelme. Mesél, mesél, csak rám figyel. Negyed óra sem telt bele, a csaj visszakönyörögte magát. Msn üzenete törölve, hiába villogok, nincs több reakció.

Pár perce:

"Én is szerettem a hibáid ;)"

Szükségem lenne egy narrátorra.

Nincsenek megjegyzések: