2009. március 2.

Összegzés

- 1 hete a lelki támasz, a legnagyobb mentsváram bejelentette, hogy többet nem kér belőlem, mert ritka szar ember vagyok, lelki és agyi deformitásokkal, és neki erre nincs szüksége.
- 4 napja életem szerelme egy másik nővel osztja meg az ágyát, ezt nem ragoznám...
- lassan 2 hete egy jóbarátom bejelentette, hogy szerelmes valakibe, aki én lennék
- 3 perce ugyanez a barát bejelentette, hogy többé nem tud a barátom lenni, mert neki az nem megy.
- utolsó szó jogán még hozzáfűzte, hogy engem azért hagy el mindenki, mert - idézem - "csak magamat szeretem és sosem foglalkozok másokkal"
- továbbá a hab a tortán, hogy nem kaptam meg a munkát, amihez hatalmas reményeket fűztem, nem kevesebbet mint a túlélést.

Akkor most kártyavárként összeomlottam.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nos drága ne haragudj a szivszaggató öszinteségemért, de nagyon rossz igy "látni" téged. ééés. ád 1: nem lehetett nagy lelki támasz legalábbis az igazi lelki támasz nem aki azt mondja neked hogy szar ember vagy lelki és agyi deformitásokkal és nincs szüksége rád! aki ilyet tud mondani egy másik embernek aki még mellé a lelki társa volt az nem ember! az utolsó ellenségemnek sem mondanék ilyet h ö lelkileg és agyilag deformált. és TE NEM VAGY AZ! és ezt nem csak én gondolom igy ebben millio százalékig biztos vagyok! Nagyon sokat törödsz másokkal is és nem vagy önző. az az ember nem ismerhetett téged eléggé vagy csak felszines volt veled szemben , még ha te barátnak hitted is , nem mindig vesszük észre h általában nem azok. Akkor újra tartanod kéne egy kis szedálást mert nem jo emberek vesznek téged körül. Valoszinü ezek után ugy érezheted majd h egyedül maradtál de hidd el ez nem igaz. Rájössz majd te is , ehez minidg idő kell.
Nos a munkával kapcsolatban .. az érzés ismerös.. az összeomlás kisértése is.. ezzel kapcsolatban. ne add fel. Tudhatjuk h rohadt *r helyzetben van az ország most a legnehezebb munkát kapni találni, ne magadat hibáztasd. Légy kitartó . !! Ezzel kapcsolatban én is az porbálok lenni!
ölellek . időre van szükséged. Nem sablon de tényleg több vagy annál mint amiket mondanak neked .. más emberekkel kell körbevenned magad. nem azokkal akik összetörnek. Nehéz kiszürni tudom.
:ölellek:

Makka írta...

*ölel* - mert mást nem tud tenni... :(

oximoron írta...

DogRose igazat szolt, nincs mit hozzatenni.
ha csak azt nem, hogy:
1. aki tudja, hogy osszeomlik, mint kartyavar, NEM omlik ossze! :)
2. talan jelent valamit, hogy *olel, rad gondol es virtualis lelki tamaszt nyujt.
3. aludj, pls! :)

1 írta...

Szép kis barát, aki a legnagyobb szarban magadra hagy és még jól beléd is rúg. Szerelmes beléd? Talán inkább ő az, aki csak magával tud foglalkozni...
Nos, virtuális támaszok azért vannak, azt láthatod :)
És igaza van oximoronnak! Aki tudja, hogy összeomlik, az nem omlik össze.
És ha most azt látod, hogy összeomlott az életed minden területe, gondolj arra, hogy eltávozott életedből minden felesleges és erre a tiszta területre lehet építkezni és milyen csodálatos dolgokat fogsz létrehozni itt!
Pihenj egy kicsit mindenféle értelemben. Most nehéz, gyászolj kicsit, annak van itt az ideje, a tisztulásnak! Aztán felállsz és mész tovább, mert úgyis felállsz,megvan benned az erő!