2009. március 8.

Kezdeményezek. Felsimogatta az érzékeim az ópiumos fürdő, megaztán nőnap lévén kis kényeztetés jár. Sms, sok évvel ezelőtti ex, akihez bármikor mehet az ember. Vagy legalábbis én. Valahol abban bíztam, hogy nemet mond, mivel minden épeszű ember a barátnőjével van ma. Nos ő nem, persze sosem volt normális. Kétségbe vonnám a barátnője épeszűségét is, én nem hagynám, hogy a saját bejáratú pasim nőnapon ne legyen velem...

- mit csinálsz ma?
- jól gondolom mire gondolsz?
- jól... szóval?
- hányra menjek érted?

(...) Lehet elítélni.

7 megjegyzés:

Makka írta...

Ki ítélne el, s miért? Azt tedd, ami szerinted jó, és ne bánd meg később. Addig nincsen baj, amíg nem bánod meg utólag! :)

Charlie írta...

Én sem tudlak elítélni. Sőt, némileg ismerős a helyzet.. :)

oximoron írta...

miért kellene elitelni?
es még csak nem is azert, mert a szitu osmeros egy icipicit.
hanem mert nem.
Egészségedre! :)

Névtelen írta...

Szerintem sem elitélendő. felnőtt nő vagy, képes vagy önnálló döntéseket hozni,értékelni a dolgokat felmérni súlyokat, és öszintén szolva igazad van, a barátnője épeszűségével kapcsolatban is .Csak tégy úgy ahogy neked jól esik. Mással ne törödj.Kijár neked!

Zso írta...

Nem mintha olyan tapasztalt lennék... de egyet értek az előttem szólókkal. Ha én ilyen helyzetbe kerülnék, élnék a lehetőséggel :D (még akkor is ha a pasinak van barátnője.)

Wildwood Flower írta...

Higgyétek el, van aki elítél. :) Már ha egyáltalán megtisztel azzal, hogy elolvas...

Charlie írta...

Constanze, ítélkezők mindig voltak, vannak, és lesznek is. Akármit csinálsz, akárhogyan biztos van olyan, aki ítélkezne.