2009. február 22.

"üzenem neki, hogy szakadjon le rólam mert uncsi ugyanaz a lemez"

Egész nap ugyanaz a kérdés dobol az agyamban, monoton. Miért hagy el engem mindenki, aki megismer? Tényleg ennyire elviselhetetlen vagyok? Csak nyűg?

Lehet, hogy Neki van igaza, és mégis egy felfuvalkodott picsa vagyok, az önsajnálat nagy mestere. Egy külön bejegyzést megérne, mit NEM értem el az életben. És valójában csak egy ostoba figyelemhiányos liba vagyok. Jó dolgomban nem tudom mivel hívjam fel magamra a figyelmet, minden áron középpontban akarok lenni, áttaposok mindenen és mindenkin. Erkölcstelen, gátlástalan, képelt beteg, nem mellesleg ritka szar ember. Most kezdem érteni, miért is vágták annyiszor a fejemhez, hogy tulajdonképpen teljesen feleslegesen élek...

Borotvaélen táncolok, nagyon távol kerültem attól, aki valaha voltam. Valaha, vagyis gyerekkoromban. Szóval lehet, hogy valójában ez vagyok én. Így viszont senkinek sem kellek. Nem vagyok képes cipelni ezeket a terheket egyedül, már nem vagyok elég. Soha nem is voltam. Utaltam rá, néhány embernek mondtam is, hogy össze fogok omlani, nem bírom tovább és segítsenek. Meg se hallják, vagy a fent olvasható idézet volt a reakció, nincs akihez mehetnék. Nagy szakadék előtt állok, és előbb-utóbb bele fogok esni. Inkább ugrom, utálok várni.

Upd: Mennyi gyógyszer bevétele számít már túladagolásnak? Most a napi adag két és félszeresénél tartok. Egy óra alatt...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Noh figyelj. Nem vagy szánalmas , és nem vagy beteges, meg nem vagy elviselhetetlen, nem vagy felfuvalkodott picsa , és ostoba sem. Szerintem értékes ember vagy. Persze általában amikor ilyet mondanak nekünk nem hisszük el. De jobban teszed ha mégis. Idézlek téged (megprobállak) : "anno valami miatt mégis megkedveltél" az illetönek irtad ezt. És igazad volt. Ott ahol most te vagy sajnos onnan nehéz visszajönni , ujbol jol érezni magunkat, és könnyenmegcsúszunk és a szakadékba zuhanhatunk.tudom mivel az érzést ismerem.De minden csak tölünk függ. Nem kell a szakadék szélén állnod. Nem könnyú de a gyógyszerekröl is le lehet szokni. Általában az az ami miatt idáig jutunk az minidg valami csalodás vagy fájdalom miatt van, föleg ha az embert egy bizonyos időszakban többször is eléri.Ezt nem lehet egyik naprol a másikra megoldani kijönni belöle, kis apro lépések kellenek hozzá . Könnyen visszacsúszhatunk. Segitség viszont kell. !!! Nem lehet büszkeség tárgya. Mert még mélyebbre csúszhatunk. Beszélni sme könnyü kiadni magunkbol. Én azt hittem h tudok rola beszélni nehezen vettem rá magam h segitséget kérjek. Még mindig nehezen beszélek. Évek ota benne vagyok, minden nap. Minden nap nem telne el olyna nap h ne érezzem magam nyomorultnak , h ne érezzem magam szánalmasnak nem ebbe a világba valonak. Depresszios vagyok nehéz volt belátni, évek ota antidepresszánsokat szedtem. majd egyszer tuladagoltma magam szándékosan. éppen h korházba kerültem és most élek . de kínkeserves volt. nem kivánom senkinek. ne tegyél butaságot. Éveken át vágdostam magam(nem karcoltam vágdostam magam) , akkor éreztem magam jol amikor láttam h csurog a vérem és fájdalmat éreztem, akkor megnyugodtam. Nehezen szoktam le rola. Volt egy akasztásom is, de nem voltma elég alapos. heteken át nehezen nyeltem . Jo ideje nem szedtem már antidepresszánsokat, nem vágdostam magam nem követtem el öngyilkosságot .Ennyit értem el hosszu idő ota, de egyenlőre többet nem. De ne tegyél butaságot mert nem éri meg. Értékeld az életed. keress kapaszkodot. szerezz új célokat , ne nézz vissza. Lassan jobb lehet minden.
Ne haragudj nem lelkifröccs, beszélni könnyü. Szeretném ha jobban éreznéd magad, légy erös. Nem vagy egyedül.

oximoron írta...

a legmelyebb godorbol is ki lehet maszni. igaz, nem konnyu mulatsag, de nem lehetetlen!!
Vigyazz magadra, pls! :)
oleles,
mk:)

Mrs. Sway Jesse James írta...

A gógyszertől függ egyébként h hány mg-os és miből.

0,25ös xanax, frontin, rivotril,andaxin egykutya egy egész doboztól saját tapasztalat szerint alszol csak 2napot végig, semmi más.

Persze nem utánozandó,hogy kipróbáld valóban így van-e , mert NE, tényleg nem éri meg.

Írnék valami vidítót, meg tényleg jobb lesz minden, csak olyan sablonokként konganak a fejemben ezek, holott tudom ill sejtem mit érzel.

Tarts ki, tudod egy kéz tuti van, bármikor.

Wildwood Flower írta...

David Copperfield elbújhat mellettem, én vagyok a bűvész. Elaludni sem tudtam ennyi gyógyszerrel...

Azért ezeket a kommenteket később még vissza fogom olvasni, jól esnek. :$