2009. február 13.

Tegnap óta annyit változott a helyzet, hogy most már 4 csajról tudok. Persze ilyenkor utólag mindenki baromi okos, hogy ők tudták és természetesen az énkurvaanyámat amiért nem vettem észre magamtól, nem nekik kellett volna szólni, á dehogy.

Átértékelődött bennem minden, amit eddig mereven igaznak vallottam. Régen hittem. A szerelemben, az empátiában, az emberek szavában. Hittem, hogy ha azt mondja szeret, akkor az igaz. Akartam hinni, arra a naiv logikára hivatkoztam, hogy ha nem lenne igaz, nem mondaná ki. Mert ugyan minek? Hogy megkapjon? Megkapott enélkül is.

Élni sincs kedvem...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

jaj drága:( ne gondold ezt. Élni kell és nem az ilyen bunko emberekért. Az ember amikor ennyire hiszéken yés ennyire mélyen csalódik , utána sokáig tart ismét bizni és egy ideig jó ideig nem is tud szinte senkire bizalommal tekinteni. valahol érthetö. De igazábol nem szabad elzárkozni a lehetöségek elöl, emberek elöl,mert még megtapasztalhatjuk h mégis vannak normális emberek akikben lehet bizni .Hogyna másképp ha nem igy.. ? Kénytelenek vagyunk. Még ah borzasztoan nehéz is. Tudom. én is igy vagyok és sajnos nem csak a szerelemben,hanem barátságban, munkában, az egész életben. Mindenben naiv voltma hiszékeny.. és jól rápacsáltam. Ahelyett h másokat hibáztatnék h ök a deviánsak akik nem normálisak akikben hiba van, ahelyett elhitettem magammal h bennem van a hiba, mert a társadalomban már az a normális ha játszol mások érzelmeivel, és felfele nyalsz és lefelé taposol átgázolsz mindenen és az ész érveknek nem hallgatsz . De hidd el, te vagy a jo. Ne te szégyeld magad mert hiszékeny vagy. Szégyelje magát az akiben már nincs érzés és lelkiismeret.
kevesen vagyunk sajnos..

szeretlek. ölellek puszi. vigyázz magadra. és ne add fel.

Wildwood Flower írta...

Csak így mindig én húzom a rövidebbet és nagyon kezdem unni...

Névtelen írta...

hmm ugy godoljuk nem éri meg jónak lenni. ismerös érzés. még mindig agyalok ezen.. megéri -e vagy nem. ? és egyre jobban arra a következtetésre jutok h nem igazán éri meg. de nem szeretném feladni magam igazán. Az éremnek is két oldala van..