2009. február 7.

Száz lépés magány

Elteltek a napok, igen vegyesen. A ma például egész pozitív volt. Nem hülyeség a nap endorfin termelő hatása. Mivel már az összes festéket lekapartam otthon a falról kínomban, és anyukám szerint sem jó, ha itthon vagyok, mert csak amortizálódik a lakás, fogtam magam, fülembe az mp3, kezem a zsebbe és elindultam világnak. Jó másfél órát sétáltam, közben persze sírtam is, mert az agyamat semmi nem kapcsolta ki. Olyan megnyugtató, felszabadító sírás volt ez, amikor ültem a semmi közepén, nem volt ott senki, nem ért oda a világ zaja, a könyöklés. Megindító időjárás. Kellett is ez, miután tegnap már a körülöttem élők is azt mondták, kezdjek valamit magammal, mert ez már durva.

No de ma nem nyavalygunk. Jelenleg az ad tartást a napjaimnak, hogy tavaszodik. Lehet akármilyen problémám, ilyenkor egy vállrándítással (jó, kis túlzás) meg van oldva, nyáron nem vagyok hajlandó keseregni. Olyankor fura módon mindig működik az a gondolatom, hogy a Föld akkor is forog tovább, ha nekem épp a szívem szakad meg. Nincs jobb egy nyári zivatarnál, amikor vészjóslóan közelednek a felhők, messziről morog az ég, kövér esőcseppek kezdenek a földre potyogni én meg a szabadban várom a nagy zuhét. Meg a fesztiválok, a szabad szerelem, a vízpart, a perzselő forróság. Basszameg, még csak február van.

3 megjegyzés:

oximoron írta...

... még csak február van. de január, feruár - itt a nyár! :)
xoxo

Névtelen írta...

nekem nem volt alkalmam mostanában kimenni ugy a szabadba h felénk ne essen az esö. olyan zord hideg és szakado esö és szél. igy nem tudtam kimenni a természetben és haldoklom a négy fal közt, vágyok a természetbe h megnuygodjak végre.. de valahogy ajó idő nem akar eljönni :( én is várom már a nyarat :)
ölellek drága puszi

Wildwood Flower írta...

Hát drágáim, az én fejemben nem ilyen kép él a tavaszról. :( Olyan hosszú még ez a február és az ezzel járó mélabú...