2009. február 2.

Függőségeim

Aljas módon felkérettem magam egy tesztre :) Köszönöm smile manó!

1. energiaital. Még nyáron kaptam rá, amikor éjszakáztam, olimpia, bulik, munka. Reggelente ezzel indul a napom, és jópár dobozzal magamba kell tölteni hogy bírjam a saját magam által diktált tempót. Tudom, tudom, de nem kávézom... Meg aztán finom is, legújabb szerelemem az áfonyás ízű. Ezzel vígasztalom magam, hogy azért iszom mert finom, nem azért mert pörget.

2. internet. Az utóbbi évekhez képest sokat javult, akkor képes voltam egész nap előtte ülni. Ezt szerencsére mára sikerült visszaszorítanom, és ha ide is ülök inkább olvasgatok, semmint csevegek. Ó meg a zene.

3. drugs. A lejtő...

4. könyv. Az első pozítív a listában és talán az utolsó is. Büszkén vállalom hogy én azon kevés magyarok közé tartozom, aki könyveket vásárol. Hiába vásárolunk egyre több könyvet évente, azt az egyre többet egyre kevesebb ember veszi. Írtam már róla, hogy számtalan elolvasatlan könyv csücsül a polcomon, jelenleg is éppen a bookline-os könyvemet várom, mára ígérték. Az első függőségem, amire büszke vagyok. :)

5. Továbbá van még olyanom is, hogy táska, cipő, és ékszer-mánia. Ezek nem tartoznak a káros dolgok közé, viszont hasznosnak sem nevezném őket semmiképp. Pénzkidobás, de legalább nem önpusztítás.

Na és akkor nagyon kiváncsi lennék Sway függőségeire, bár jó sokkal tisztában vagyok/vagyunk, de azért szedd össze őket. :) Továbbá shlell-shock is beavathatna, bár őt elnyelte a föld, azért ha erre jársz ölellek. És hát ne maradjon ki Mentium se. ;)

2 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

:) ejaj , megcsinálom. nem árt a szembenézés önmagunkkal néha

Névtelen írta...

ihhi:) jóó ötlet, eléggé önkritikus vagyok, szoval nem lesz nehéz:) pusziii