2008. november 22.

A napokban voltam grafológiai elemzésen. Néhol szeretném hinni, hogy igaz amiket ebből ki tudnak szűrni, máskor meg teljesen abszurdnak tartom, hogy pár betűből komplex elemzést adnak rólam. Mindenesetre sok igazat mondtak. Nem meglepetés, eddig is tudtam hogy mik a gyengéim vagy épp erősségeim, csak most így összeszedve szembesülni velük kicsit meglepő volt. Na lássuk ömlesztve pozitív-negatív: /nem vagyok írásanalitikus, nem tudtam minden magyarázatot megjegyezni, de amire emlékszem, azt leírom, hátha valaki hasonlóan ír :)/

- nagyon önálló vagyok, függetlenítem magam a családomtól (ezt állítólag onnan lehet tudni, hogy sokkal nagyobb a szóköz a vezetéknevem és a keresztnevem között, mint más szavaknál)
- intuitív, érzelmi beállítottságú, gazdag fantáziájú és befolyásolható. Az érzelem mindennek az alapja. (girlandosak a betűim, ne kérdezzétek mit jelent)
- nagy hajlam a bűntudatra. (erre nem emlékszem miért, viszont igaz)
- kiváló ösztönök és tökéletes tisztánlátás
- hajlam a depresszióra (na ne mondja...)
- hajlamos vagyok alkoholba vagy drogba menekülni (ezt már máshol is olvastam, de legalább van mire fogni)
- művészet nagy barátja
- kis önfényezés: állítólag látnak valamiféle zseni jelet az ű betűimben.
- nem tudok csapatban dolgozni, önálló vagyok, csak hátráltatnak (alsó zónás hurkaim az oka)
- túlzott mértékű perfekcionizmus és megfelelési vágy
- rengeteg gondolatom van, jól állna nekem az újságírás.
- pesszimista vagyok, lefelé dőlnek a soraim
- egoista is vagyok, merthogy jobbra lefelé csoportosulnak a sorok
- és egyszerűen nem tudok k betűt írni (tényleg nem), ami a kreativitás jele
- megbízható is vagyok, mindent megcsinálok határidőre (egyetemi élet ennek a cáfolata)
- gondolkodás nélkül válaszolok minden érzelmi ingerre
- nehéz kiismerni, ezért előfordulhat meg nem értettség (...)
- nem szeretem a részleteket, az időhatárokat, a valóságot.

Tökéletes jellemzés. A fenébe is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tökéletes jellemzáés a fenébe is. hmmm :) ez most jo értelemben vagy rosszban irtad? :D én még soha nem voltam grafologusnál vagy minél, de tök érdekes lehet. mondjuk ez télleg hit kérdése, ez olyan lehet mint a horoszkóp:)
remélem jobban vagy már drága szélvészem:)
millio ölelés és puszz:K:

Wildwood Flower írta...

Nem jó értelemben. Főleg az utolsó mondatra vonatkozott. Bár, megerősítést nyertem, hogy hol rontottam el. :) Mindegy, ez van.