2008. november 4.

Na postoljunk valami mást, mert az úgy nem jól van, hogy semmi vidámságot nem engedünk ide. Úgyhogy most vidámkodunk, mert nem "élvezem, hogy szenvedek és mindenki a védelmemre kel. Tartják a falat, el ne dőljön." :)

Milka csokoládé - életem és fogaim megrontója. Jaj, de nem is ezt akartam. Van egy színvonalas műsor, azigenkulturált tv2 után most az m1-en fut, kedvenc Novák Péterem a műsorvezető és Beugró címre hallgat. Az éves röhögésem 80%- át akkor tudom le, mikor ezt a műsort nézem, és igen, bizony, kell az állandó megerősítés, hogy vannak még nálam is eszelősebb nagykorúak a világban. Jó értelemben. Szóval péntek esténként mindenki csüccs a tévé elé. :)


2 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

Csak azért nem kell állarcot,vigyorgást erőltetni Magadra, mert más ezt várja el. Mindenki maga érzi, mit bír épp, a blog az egy olyan privát hely szerintem , amiben él pl nem hagyok beleszólást h miről írhatok vagy sem.Ha valaki unja vagy nem tetszik,nyilván nem olvassa majd.És el van rendezve akkor a téma.Szerintem.

Wildwood Flower írta...

Nyilván. Csak akkor meg azt vágják a fejemhez, hogy sajnáltatom magam. :) Egyébként volt egy pici cinizmus is a bejegyzésemben, tudom hogy olvassa, neki szántam.