2008. november 8.

Helyzetjelentés

Fáj a fejem, fáj a tarkóm, fájnak a szemeim, hányingerem van és szédülök. Zsibbad a bal karom és vállam (utóbbi minek?), szerintem legjobb úton haladok egy infarktus felé. Ennek örömére muszáj meginnom egy energiaitalt, nem kicsit lettem függő, kell a mindennapos életvezetésemhez. Élet...pff. Továbbá a mélyvénás trombózis is esélyes, 3 napja nem sokat keltem fel az ágyból. Hirtelen ennyi...

Ja és féltékeny is vagyok, nem kicsit. Mert ha ő, akkor persze én is. Erről itt többet nem.

Mára tisztult le ez a nagy adok-kapok, ami többek közt itt (is) folyt. Ijesztőket mondott, azért mondta, hogy megijedjek, hogy hátha valami megmozdul bennem végre. Lehet, persze, sőt. Belementem a játszmába, ugyanabba, amibe mindig. Hiszti lett a vége. A vitáktól eltekintve, rettentő mód inspiráljuk egymást. Ez nekem kell, úgyhogy nyelek. Foggal-körömmel nem engedem el.


The taste of love is sweet, when hearts like ours meet...

(Naná hogy pocsék időszakokban vagy leginkább hajlamos melankolikus számokat hallgatni, pedig tudod, hogy nincs nálad elég zsepi)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

ennyi egyszerre? remélem mihamarabb jobban leszel!!! féltékeny? az sosem vzet jora:(
:ölel:
:* szebb napot neked. kedves szélvészem

Névtelen írta...

a mélyvénás trombozissalvigyázz!! életveszlyes. nem szeretném ha bajod volna. jo volna egy alapos kivizsgálás. a sziv? hát azon tul h (fáj) többféleképp, anginás roham lehet, nem jár szivizom elhalással, d nagyon kellemetlen és ha sok előfordul annak lehet a köv. infarktus. ne idegeskedj. irány az orvos, lehet elkellene. energiaital függő? jájjj ua vagyok én is:) csudi joo:)
:pussz:

Wildwood Flower írta...

Jézusom. :D Te aztán meg tudod nyugtatni az embert. :D Köszönöm az aggódást, de nem hiszem hogy erről lenne szó. Fogjuk rá a frontra. :)

Névtelen írta...

jol van naaa.nem akartalak halálra rémiszteni:) de minden ilyne betegség alattomos. persze nem vagyunk hipohonderek nemdebár, :P oké legyen front..de télleg az legyen ám:) rem jobban leszel hamar:)
ölellek. hja és nem tünök el, semmi pénzért:P