2008. november 28.

Világbéke...



Upd: különösen azt, aki másolja a blogom.Ugye ......? Pfuj...

5 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

Neked is? az annyira undorító,én is megláttam nemrég tudod,hgy a macskalelkes szövegem meg eleve a blogombol rengeteg minden ki lett lopkodva,kb engem az bőszít fel leginkább.utálom utálom utálom az olyat...

Wildwood Flower írta...

És a poén az, hogy egy nappal később publikálja ugyanazt, szóról szóra. Másnap, mikor tudja hogy olvasom... ennyi esze van.

Névtelen írta...

Imádom a humorod. Világbéke és I hate you all :D

Mrs. Sway Jesse James írta...

ez szánalmas komolyan.Én nyilvánosan linkelve hívtam fel az én copyzómra a figyelmet, érdekes mód már aznap megszűnt a blog.Mostanában kutatok azért gugliba hátha megtalálom más url alatt vagy mi a fenyő, de egyelőre nem látom.(addig jó neki).

Wildwood Flower írta...

Kedves névtelen! Köszönöm, bár tudnám ki vagy...

Sway, de akinek nincs önálló gondolata, az mi az istennek blogol? Mi a jó abban, ha összeollózza a gondolataid x számú blogból? Ezt soha nem fogom megérteni.