2008. november 3.

Édes November #1

"az külön bánt, hogy beépítettél abba az égig érő szarba amit az életednek nevezel"

Ez a hónap sem múlik el szembesítés nélkül. A rutinos olvasók (ugye Mimi? :D) is velem együtt nevetnek (gondolom én) ezen a mondaton, ugyanis havonta egyszer biztos, hogy a fejemhez vágják, mennyire szar egy életem van.
Még az is lehet, hogy igazad van. Sőt...igen, igazad van, mondjuk ki, mert elbírják a qrva szavak, csak én nem bírom el. Igen, igazad van, az egész "elveim, meggyőződéseim" egy hatalmas pajzs felettem, mert ha visszagondolnám az életem feketén-fehéren, akkor már leküldtem volna egy doboz 0.25-ös Xanaxot a torkomon és nem válaszreakciókat gépelnék ide. Neked. Jogod van véleményt formálni, én ezt most megköszönöm de igazat nem adok. Mindemellett azt hiszem nincs olyan ember, aki ne menekülne. Hogy én ezt most épp a saját gondolataim, a múltam, vagy a jövőm elől teszem, az az én egyéni szociális problémám. Meg azé a kismillió emberé, aki segíteni próbál. Ez meg az én szemétségem. Ennyi. De van választási lehetőséged, nem kell végigasszisztálni az életemet, el lehet menni! (by Gyurcsány)

(Upd: 0,25-ös Xanax a gyakorlatban helyettesítve Atarax-al. Jóéjt.)

10 megjegyzés:

shell-shock írta...

Wáááh. Egy hete hisztizel, nem fáradsz el? Az égig érő szarba építést úgy értettem, hogy belőlem is csak a szart kaparod ki és a várad falába döngölöd és nézegeted. Amit meg jót írok az mindegy. És nem a csicskád vagyok hogy asszisztáljak, ébredést kínáltam neked. De szinte látom, sértegetésekkel lepöckölsz magadról, mert gyenge vagy vagy szemét, nem tudom, aztán elkönyveled az egészet valami fájó bántó emléknek és nincs is más mert minek, aztán marad az önsajnálat meg a züllés mert ezekután megérdemled. Lárifári! (by Gyurcsány)
Az Ataraxod meg tök menő ;)

Méghogy te is foggal körömmel kapaszkodsz a szépbe... LÁTOM!

Névtelen írta...

hmm. a csattano odavág. komolyan.:) az előzö hozzászólás kicsit sértö vagy nem tudom épp hova tenni.. beleszolásom sincs.. hangneme, összeráncolta a homlokom. am télleg hol nevettem volna holmeg sirtam volna. Az érzés kölcsönös. de amint irtad, nem te vagy az egyedüli aki néha enged a rossz szavaknak és sértö megjegyzéseknek és azoknak akik azt hiszik ez életd egy nulla. és mélyen magadba zuhansz és pajzsot használsz védekezésül, mert millio ember van igy,de hol itélkezhet egy ember a másik felett. valamint az vesse rád az utolso követ aki nem ilyen meg olyan. Ne higyj azoknak akik azt mondják h az életed egy favatkát sem ér, te sokkal értékesebb vagy annál mint amit valaki is el tud magában könyvelni rólad az alapján h azt hiszi ismer. közben... saját magát sem, nem hogy másokrol alkosson véleményt.Igen azokat meg lehet hallgatni, de nem kell elfogadni, nem kell egyetérteni vele. Majd ha valaki más irányitja az életed és mindent ami benned van, helyetted... akkor!
valamint igenis az élet nehéz.. és valamikor a problémákat magunk csináljuk magunknak .. (lásd én, de szerintem mások is)
(de egy idő után az ember hozzászokik a szenvedéshez, és lassan valahol a részünké válik.. nem vagyunk tökéletesek)
millio puszi :) és ölelés.

Wildwood Flower írta...

És most sem veszi észre, hogy bánt. Ahogy beszél velem...

Hiába magyarázod ki (elég ügyetlenül, megjegyzem), pontosan értettem mire gondoltál. Nem kell szépíteni. Ha neked nem jó, véletlenül se áldozd fel magad miattam, nem kell az ébredés. Eddig is remekül (?) megvoltam nélküle, eztán is megleszek. (Ha nem, az meg megint az én bajom.) A sértegetésekről meg annyit, hogy haha, olvasd már vissza ki sérteget kit. Köszönöm.

Mimi, abszolut egyet értek. Az vesse rám az első követ... Áhh, mindegy is. ::Ölel:: :)

shell-shock írta...

"te sokkal értékesebb vagy annál" Én is pontosan ezt mondom :)

Nem szoktam szépíteni, vagy sikerült ebben is félreismerned?
Te már régóta nem tudod mire gondolok, nemhogy pontosan tudnád.;) Azt látod igaznak amit elképzelsz rosszat, neked az jól megy. Az elképzeléseid rólam megkövesedtek és lenyalni nem fogom, én nem az vagyok.
Nem feláldozni akarom magam Érted (:D), ez a mérhetetlenül arrogáns hozzáállásodból következik mások felé, akiket nem akarsz érteni azt hiszem (vagy csak engem részesítesz ebben a kegyben?). Tudod rájöttem, hogy magadban a tétlen szenvedést tiszteled, más meg küzdene és a hibáit 4000-rel szorzod. De hülye is vagyok hogy én balga érted megmozdulok!.....Ja tudom, nem igényled. Most megint befejezem, mielőtt olyat írnék :*

Névtelen írta...

Értékét csak azok ismerhetik, akik valóban közel kerültek hozzá, nektek fogalmatok sincs az értékeiről!!

Wildwood Flower írta...

Ne haragudj, de az a kibaszott mondat elég egyértelmű, még az én korlátozott agyammal is képes vagyok felfogni. Nem te jöttél (emlékezz csak), én meg akkor nem kereslek. Legyen így, nem én akartam.

Kedves K., benned kit tisztelhetek?

shell-shock írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

áhh igaz is :az vesse rád az ELSő követ( én utolsonak irtam) .. lényegtelen ugy is értetted.
... ha valaki "segiteni" szeretne, előbb mérlegelni kell és azután cselekedni ..a gondolatoknak és kimondott szavaknak súlya van. vigyázni kell hogyan is közelitünk meg bárkit.. amikor azt hinnénk segitünk, lehetséges h pont ártunk.
hmm nemteccik az h valamit törölni kellett. arra utal h a mondanivalo durvább hangvételt hangsúlyoz. :S
(szomi) :(

::ölellek::

Wildwood Flower írta...

Nem én töröltem... De elképzeléseim vannak...:)

És lol, én észre sem vettem hogy utolsót írtál. Nem javítani akartalak, tényleg fel sem tűnt.
"a gondolatoknak és kimondott szavaknak súlya van". Milyen igaz, egy szó is sebezhet.

Wildwood Flower írta...

Ja és olvastam az említett könyvet...