2009. július 18.

StrandÉlmény

A tegnap volt az igazi kikapcsolódás napja, talán az első ezen a nyáron, de nem az utolsó. Ismeretségi körömnek köszönhetően itt pancsoltam tegnap, éjszakai fürdés volt, pár baráton kívül a kutya sem volt ott, nem kellett nyomorogni a medencében. :) Igaz, hogy a gőzkabinban úgy kellett összekaparni (95%-os páratartalom, vágni lehetett a gőzt és 55 fok volt), az ott eltöltött 35 percet meglehetősen rosszul toleráltál a szervezetem, konkrétan mire éreztem hogy valami nem oké és elindultam volna a kijárat felé, addigra elájultam. De egyben vagyok. ;)

5 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

ühüm elég jól ismerem ezt a helyet a régi időkből, ha nincsenek sokan akkor jó élmény, ha sokan vannak akkor nyomorgás.
A gőzkabin érdekes engem kevésbé visel meg általában mint mondjuk a szauna de 35percekkel én nem szoktam játszani bent.

Wildwood Flower írta...

Érdekes, én a szaunát nem bírom, annyira száraz a levegő hogy úgy érzem, megfulladok. A 35 perc nem teljesen reális, mert közben a fiúk nyitogatták az ajtót, 3 percenként ki-be. És még így is megvágott...:S

hitetlen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Wildwood Flower írta...

Nem véletlenül tiltottam a kommenteket...

Sz.P.Sz = Szabó P Szilveszter

(...)

hitetlen írta...

Elnézésed kérem, kikoszorultem a csorbát.
Orulok,h ezen a napon legalább jól érezted magad.