2009. július 2.

Nem értem az embereket. Jelenlegi csaja (Eszter) ír nekem egy levelet egy közösségi portálon keresztül, hogy miért nézegetem, kvázi lebaszott. Válaszlevélben baráti hangsúllyal majdnem elnézést kértem tőle, valóban egyszer megnéztem, nem tudtam hogy ez ekkora probléma. Erre jön az újabb levél, amiben UTASÍT hogy ne kutakodjak. Na itt elszakadt bennem a cérna, válogatott osztást kapott, tartalomként pedig az szerepelt, hogy ne rajtam vezesse le az üldözési mániáját, és hogy nevetséges ez az egész vita, abbahagyhatnánk, de ha ő élvezi, akkor nem rontom el, folytassuk.

2 perc múlva ex msn-en szintén lebasz, hogy mi a fenét csináltam, mert a csaj besértődött és kidobta.

Én vagyok a hülye vagy mindenki más?

8 megjegyzés:

Charlie írta...

én ez esetben a mindenki mást jelölném meg a lehetséges válaszok közül.

hitetlen írta...

Mármint Eszti dobta az expasidat?
Azt hittem ha veled akar randizni ennek kifejezetten orulni fog.Hmm, tényleg érdekesek az emberek.

Szintén a mindenki más a hulye lehetoséget jelolném meg.:)

Zso írta...

én a c választ, vagyis Eszter :D:D

hitetlen írta...

Amúgy ez azéert így érdekes, hogy megsértodik a válaszodtól, aztán az expasidat dobja ki.Mi a kapcsolat?:)

1 írta...

Féltékeny, őt is meg lehet érteni, és van is rá oka az ábra szerint... ez csak egy indok... gondolj bele, mit érezhet - Te mit éreznél, ha ott lenne az ex harmadikként még akkoris, amikor már nem kellene neki és a fickód unos-untalan vele foglalkozna?

Expasi meg miért basz le, amikor randira hívott?

Szerintem a fickó a hülye és próbál mindenkiből hülyét csinálni. Elég megalázó ez Rátok, lányokra nézve...

Wildwood Flower írta...

Állítólag nem tetszett a csajnak a stílusom (megjegyzem senki nem kérte, hogy beszélgessen velem). És mivel az ex a közös kapocs kettőnk között, rajta vezette le. Exnek meg ez sértette a büszkeségét. Úgyhogy mindenki vérig van sértve. :D

hitetlen írta...

Ez oké, de neked is tud levelet írni.Megtehettew volna,h ír neked egy ilyen mit képzelsz te magadról hangvételu levelet.
Szerintem itt valami más áll a háttérben, amirol nem tudsz és ezért nem tiszták egyes részletek.

Egyébként macskusz-szal értek egyet.Komolyan meglep, hogy mennyire tiszteli (vagy inkább nem) az ex-ed a noket és gondolom az emberekkel is így van ez.

Ennek így nemsok értelme van, illetve hiányos.
Miértek kellenek.:)

Amúgy az méíg mindig érdekel, hogy miért sértodik be,h kidobja a csaj ha téged hív randira?
Egyáltalán, ha nem Esztit szereti, akkor minek bolondítja?
Talán neki is azt mondja, h te csak egy Kata vagy és csak o számít neki.
Egyáltalán ki az aki megbízik az exed szavahihetoségében, mikor ennyi rejtett csoppet sem erkolcsos illetve ferr dolga van?
Te megbízol a szavában csak azért, mert érzel valamit iránta?

Ez most nem feltétlen vonatkozik rád:
Sosem értettem ,h a nok miért hiszik azt, hogy ok majd megváltoztatják a pasit?
Hiába tudják, h más nokkel hogyan viselkedik, ennek ellenére vakon hiszik, h ok képesek rábírni a monogámiára...

Szesze írta...

Macskusz telibe talált :)