2009. július 15.

- az e-mail még nem érkezett meg, igaz vasárnap volt a határidő, addig áll a drukkolásra való felkérés. :) Nagyon szeretném, ha pozitív bírálat születne, szó szerint megmentene saját magamtól.

- takarítok. A kényszeresség átterjedt az életemre is, számos emberrel kapcsolatban égettem fel azt a bizonyos hidat, kivel veszekedve, kivel közömbösen, kivel lélektépve. Ex még kérdéses, az elkövetkezendő 3 napban derül ki merre billen a mérleg nyelve. Kértem, hogy amennyiben lehet, ne nehezítse meg ezt a 3 napot, sőt örömmel venném, ha némi támogatást is kapnék. (A tárgy magánügy...) Helyeslően bólogatott, átbeszélgettük telefonon a délutánt, kitartóan tűrte hogy dőlt belőlem a szó és bizony néha a könnyeim is potyogtak. Kíváncsi leszek meddig fog tartani a lelkesedése, ezen áll vagy bukik minden.

- Újból Tisza Kata Doktor Kleopátrájával gyógyulok, az a könyv egy az egyben mintha rólam szólna, nem is tudom hányadszor olvasom. Valahogy megnyugtat, hogy nem csak én lehetek ennyire agyhalott, függő, lelkisérült, szerelmes - nem is tudom hogy nevezzem - hanem még egy könyv is van róla(m). Aztán nekiesek a Porzac-országnak - szintén sokadszorra - és akkor teljes lesz a gyógyulás. Most ugrik be, hogy esküszöm azt álmodtam, hogy T. K. kommentelt a blogomra...

- Filmet is néztem ám ma. Itt bukkantam rá tegnap egy remek filmajánlóra, ma pedig már időt is kerítettem a megnézésére. Nem mondanám kultuszfilmnek, sem etalonnak, sem olyan filmnek amit akár többször is megnzne az ember (legalábbis én biztos nem), de egyszer mindenképp megéri. Cselekmény nem sok van benne, párbeszéd annál több, inkább a lélektani dolgokra helyezi a hangsúlyt. Kicsit olyan Jövőre, veled, itt hangulata van, a téma is kísértetiesen hasonló (értsd: ugyanaz): adott egy férfi, adott egy nő, korábban házasok voltak. Nem működött, elváltak, eltelt 20 év, újra találkoznak, beszélgetnek, szeretkeznek, majd mindenki megy amerről jött. És tényleg a végén hangzik el a nagy igazság, hogy boldognak lenni jó, csak baromi nehéz.

- Aztán ha már filmek, Rickie-nél is láttam filmajánlót, konkrétan a Das Wilde Leben-re gondolok, annak is pár napja nekiestem, viszont bármennyire keresek, nem találok hozzá feliratot. Szip-szip. Valaki igazán megszánhatna egyel, ha esetleg...


És csessze meg, tényleg baromi nehéz.


9 megjegyzés:

kodika írta...

szia. bocsi h itt érdeklődöm, csak azt szeretném megtudni, hogy hogyan csináltál a blogodnak hátteret? mert én már jó ideje próbálok rájönni, de nem igazán sikerül :/
előre is köszönöm, további szép estét :)

Wildwood Flower írta...

Hát...egy kis HTML ismeret nem árt hozzá, amit viszont elég nehéz kommentben leírni. :S

kodika írta...

hasonlít esetleg hotdogra vagy myspace-ra?:D

hitetlen írta...

HTML-t is ismered, wow:)

Egyébként gondolom magyar feliratra gondoltál ugye?Mert angolból van tengernyi.Meg ugye számít a film formátuma is.

Wildwood Flower írta...

Kodina, hát nem igazán hasonlít. :S
De biztos van temérdek oldal, hogyan szépítsük a blogot, hátha találsz valamit. :)

Hitetlen, ne tudd meg miket tudok még. ;) Magyar felirat kellene, igen, formátum is mindegy, a többit én megcsinálom, csak fordítgatni nincs kedvem :)

Cherry írta...

Óh :) Hát, legalább valamit használt a filmajánló. Igen, az volt a baj, én sem találtam magyar feliratot hozzá, csak angolt, úgy néztem meg. Remélem te nagyobb sikerrel jársz! :)

hitetlen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hitetlen írta...

Hello!Bocsi, h ide írom, de csináltam egy hogyan csináljunk a blogunknak hátteret tutorialt:)
http://bitvilag.blogspot.com/2009/07/sajat-design-blogspotos-blogunkhoz.html

csiribí írta...

szia a könyvről kicsit bővebben tudnál írni?érdekelne..köszi