2009. július 23.

E. #2.

Ez úgy látszik Elisa hét, pedig nem terveztem.A lesötétített, kellemesen hűvös szobában, elnyújtózva az ágyon, jéghideg dinnyés Bacardit szürcsölgetve élvezem Őfelsége a Halál társaságát, hála az 1996-os Szegedi Szabadtéri Játékoknak. Yupppiiiiiiiii, Mester Tamás féle Elisa. Pult alatt jutottam hozzá, színház saját célú felvétele és a kép minősége hagy némi kívánnivalót maga után, viszont vannak benne érdekes kameraállások és a hang is tökéletes, szóval én nagyon tudom élvezni. Meg mosolygásra is ad okot bőven, például amikor Bereczkit még a tömeg soraiban látom kórust énekelni. :)))

Szóval most nekem jó. Nagyon jó.

1 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

Háhá:D az nekem is megvan egy ideje, de azóta van újabb kincsem.. Mátés Elisa, saját használatra lett felvéve az Opiban, mármint ő szerette volna és gyönyörű minőségű. (meghát ugye a Sziles is van, de az volt a legrégebbi szerzemény).