2009. július 5.

Huligánok

Tegnap koncerten tomboltam. Nem mondhatnám, hogy véletlenül tévedtem oda, annak ellenére hogy a zenekar nem a kedvenceim közé tartozik (bár nem kapcsolom el ha meghallom őket) inkább olyan semleges elképzeléseim voltak az estéről, akár még jó is lehet. Jó is lett. Nem tagadom, az a berögzült információ is velem jött a koncertre, miszerint az énekes egy szegedi koncerten lefejelte az egyik rajongót a tömegben. Hö.. A tegnap este után kijelenthetem, hogy 10 méteres távolságból megállapítva, nem tudom ezt elképzelni. Annyira tisztelettudó volt, minden szám után 2-3 perces "nagyon szépen köszönöm"öt mondott a "mélyen tisztelt közönség"-nek, hogy abszolut beleszerettem. A koncert eredetileg másfél órás volt, de 2 és negyed óra után még mindig nem jöttek le a színpadról, örömzene volt. Nagyon tudnak hangulatot csinálni a fiúk, és azon kaptam magam, hogy ott őrjöngök a tömegben. Jó kis este volt. :)

2 megjegyzés:

Secret Littlestar írta...

Én aznap este voltam a koncertjükön, amikor Te ezt írtad... És minden szavaddal egyet kell hogy értsek. :P

Wildwood Flower írta...

:))