2009. július 1.

Never ending story

A jogerős döntés értelmében barátok vagyunk. Neki is van valakije, nekem is akad. Március óta végleg külön utakon, de keresztezzük egymást. A 13 hónapig tartó kapcsolatunkba sokan belenyúltak, nagyon aljas módon, minden napra jutott egy kitalált pletyka, egy bogár a fülbe, egy-egy elejtett célzás (a lényeg itt olvasható), de nem ez volt az egyetlen ok. Mind a ketten elég hevesek és temperamentumosak vagyunk, a veszekedések alatt könyvek és ruhák is repültek, amin a másik általában csak nevetett. Kigúnyoltuk egymást, mindig megpróbáltuk meglepni valamivel a másikat. Azt mondta hogy én vagyok az egyetlen nő, aki tudja, mivel lehet provokálni, és ő ettől megőrül. A szexuális életünk viszont kifogástalan volt együtt. Bizarr, perverz, játékos, de figyelmes. Fél pillantásból tudtuk mi a jó a másiknak. Makacsul összetartozunk mi ketten, a sok-sok gyalázkodás és ide-oda törlesztés ellenére is. Hogy mi lesz a vége? Nem tudom. Csak sejtem, hogy ő is azért nem közeledik hozzám, mert ugyanúgy gondolkodunk. Inkább ilyen barátság, mint egy balul sikerült próbálkozás, aminek kétséges a kimenetele.

3 megjegyzés:

hitetlen írta...

Én ezt a bejegyzést most így értelmezem:
O is próbálkozik mással, meg te is.Kozben egymásnak irogattok, o még csábítgat is téged egy kis nosztalgiára a szép idok kedvéért.A kapcsolatotok múltját illetoen szexben és veszekedésekben gazdag volt.A szex és néhány jó nap volt a jó benne a veszekedések meg a rosszak és ezek voltak túlsúlyban.
Te szereted ha azt mondja, h te vagy az egyetlen és a kulonleges o meg tudja, h ezt minden no (és ember is) szereti.
A kérdés szerintem az, h vajon tudtok-e barátok lenni , vagy inkább csak barátok lenni?
Egyébként most osszefoglaltad szerintem a kapcsolatot, kiemelted a lényeges dolgokat, amik szerinted lényegesek voltak benne.Érdekes, hogy melyek voltak azok a dolgok amiket fontosnak tartottál/tartasz.
A makacsul osszetartoztok kijelentésednél nem találtam miértet.
Miért tartoztok makacsul ossze?

Most akkor mindez azt jelenti, h várni és várni fogsz és megnézel mi sul ki belole, ha kisul egyáltalán?

Ha jogerosen barátok vagytok, akkor feltételezem, h ezt o is tudja, akkor miért játszadozik veled?Talán mégsem olyan jogeros ez a dolog?

Wildwood Flower írta...

1. "o még csábítgat is téged egy kis nosztalgiára a szép idok kedvéért" illetve "
Ha jogerosen barátok vagytok, akkor feltételezem, h ezt o is tudja, akkor miért játszadozik veled?" -> utolsó 2 mondatom...

2. Nem mondtam, hogy túlsúlyban lettek volna a veszekedések. És azt sem, hogy csak a szex és néhány jobb nap volt a jó. Ilyet hol olvastál?

3. Mindig a miért, miért, miért. Én nem vagyok ennyire racionális, van úgy, hogy az ember egyszerűen érez valamit. Veled nem fordult még elő?

hitetlen írta...

1. "o még csábítgat is téged egy kis nosztalgiára a szép idok kedvéért" illetve "
Ha jogerosen barátok vagytok, akkor feltételezem, h ezt o is tudja, akkor miért játszadozik veled?" -> utolsó 2 mondatom...

"Csak sejtem, hogy ő is azért nem közeledik hozzám, mert ugyanúgy gondolkodunk. Inkább ilyen barátság, mint egy balul sikerült próbálkozás, aminek kétséges a kimenetele."

Ide azt írtad ,h sejted miért nem kozeledik hozzád és hogy szerinted jobb egy barátság, mint egy nem barátság.Szerinted o is így gondolja.

Miért játszadozik veled?Erre nem találtam választ itt.

2. Nem mondtam, hogy túlsúlyban lettek volna a veszekedések. És azt sem, hogy csak a szex és néhány jobb nap volt a jó. Ilyet hol olvastál?

Tényleg nem írtál ilyet.Az igazság az, hogy megnéztem mibol mennyit írtál a bejegyzésbe , mint már mondtam, szerintem ez egy visszatekintés/osszegzés a kapcsolatotokhoz, amolyan így emlékszem én nagy vonalakban dolog.Ennek alapján írtam amit írtam, a saját véleményemet.
Meg hozzátartozik ,h visszaolvastam kicsit a blogodban és láttam egy 2nap jó aztán tobbi veszekedés dolgot.

3. Mindig a miért, miért, miért. Én nem vagyok ennyire racionális, van úgy, hogy az ember egyszerűen érez valamit. Veled nem fordult még elő?

Hogy miért mindig a miért?:)Ez egy vicces kérdés.Nekem is vannak érzéseim.Viszont szerintem az érzéseket is értelmezi az ember.Volt már olyan, hogy nem próbáltad megérteni azt , h miért torténik ez veled, miért kell így lennie, miért érzem így magam...
Az za igazság, hogy az értelem az egy nagyon hazsnos esszencia az érzelmek világában.Van egy érzésed, legyen az akármi.Addig nem múlik el, vagy nem lesz másmilyen, amíg nem torténik valami, nem teszel valamit, nem gondolod át.Ehhez értelem kell.
Értelem nélkul nem lenne ilyen változatos az érzelmi világunk, mint amilyen most.Az értelem és az érzelem egyutt járnak.
Érezni = osztonlényként viselkedni.
Érzelmeket táplálni = érezni + értelmezni ( illetve megpróbálni értelmezni )
Ez egy magasabb rendu dolog.

Csak az érzéseid nem segítenek rajtad, csak egy állapotot tukroznek, illetve leírnak.

Velem is elofordult, de abban a pillanatban elkezdtem értelmezni és kutatni a forrását illetve az agyamban megélni.

Ugye nem vagyok droid vagy Spock?:)