2008. szeptember 20.

Sway után szabadon...Felkértem magam egy játékra, lemaradtam róla, amikor aktuális volt, de én szeretném kitölteni, úgyhogy rajta.

Szélvészlány ábécé

A mint anya. Mert imádom.

Á mint álmok, mert nélkülözhetetlenek a célirányos élethez.

B mint barátok...nem kell magyarázni

C mint cicák, mert azok mindig kellenek

CS mint csók, forró, érzéki, szívet melengető, játékos

D mint deviancia, mert minden formájában vonz

E mint egyéniség.

É mint én. (ó az az ego.) Vagy ékszerek.

F mint függőségek mert egyiktől sem bírok szabadulni.

G mint gondolkodás, mert sokat csinálom :)

GY mint gyengédség.

H mint Halál.

I mint igazság, mert akkor is megmondom, ha van akinek nem tetszik

Í mint írás.

J mint játék, mert mindennel játszani kell.

K mint könyv, legjobb időtöltés

L mint laptop, mert függő vagypl

M mint múzeum....jól van na, én szeretem :$

N mint :)

NY mint nyílt tekintet, mert elvárható

O mint Oroszország (régi álom).

Ö mint öltözködés, mert szeretek játszani vele.

Ő mint őrültség/őrület. Csak nézz rám...

P mint pszichológia.

R mint rejtély

S mint (kapásból Spur) simogatás

SZ mint szerelem, színház és Szabó P Szilveszter

T mint titok, mert mindenkinek van.

U mint utazás, mert örök szerelem

Ú mint újdonság, mert jó felfedezni

Ü mint üresség, mert sokszor érzem.

V mint végzet, mert szerintem szép szó.

W mint Wurtzel (Prozac Nation)

Z mint zene (musical, reggae, hip-hop, rock)

ZS. mint Zsolti…


Nincsenek megjegyzések: