2008. szeptember 18.

Az építő jellegű kritika

- egy akaratos kislány vagy, aki önmagát akarja megőrjíteni.
- na, most kurvára meg vannak világítva a dolgaim…hálás vagyok érte, köszönöm
- cinikus vagy
- csak mert nem akarok veszekedni…hagyjuk. Szia
- veled veszekedni?
- ha veszekedni akarnék veled, az azt jelentené, hogy még akarok tőled valamit

- :D ó igaz, hogy is felejthettem el….
- te nem vagy magadnál!
- kezeltesd magad

- kurvára leszarok mindenkit, téged picit mégjobban…
- na jó, amit most akartam, azt inkább mégse írom le…nem süllyedek oda ahova te
- fejezd be, érdekel
- kellett nekünk találkozni, bár sose…
- idefigyelj kiscsillag a két kezed összerakhattad volna, hogy ilyen faszid volt
- soha többet nem kapsz ilyet

- ezt most jól megkaptam
- büszkeség, az mindig is megvolt…de mire?
- Jó, akkor menjünk bele
- Azt hiszed olyan jó faszi vagy?? Egy drogos senki, akinek csak a pofája nagy semmi más.
- „mama kedvence”
- Te csak ne törj pálcát felettem, te se vagy különb, sőt.
- hisztis ribanc

- Igazságtalannak érzed? Megsértődsz? Pedig az vagy!

- A pofám leszakadna a helyedben
- Van képed ezeket kimondani? Neked? Pont te vagy az az ember akinek NINCS JOGA ezeket a fejemhez vágni.
- Mentem aludni, szia
- Letiltalak, ne keress.
- Pff, Zs. és a problémamegoldás…. Szia

Nincsenek megjegyzések: