2008. szeptember 22.

Na most az a helyzet állt elő, hogy az eddig száguldó elmém hatalmas fékcsikorgással megállt.
Vázolom a helyzetet: előadást kell tartanom egy kurzus kapcsán, csakhogy a megadott irodalom egyik könyvtárban sem lehetett megtalálni. Múlt héten írtam egy e-mailt a tanárnak, hogy ilyenkor mi a jó büdös franc legyen. Na erre az e-mailre tegnap válaszolt, hogy ma szívesen kölcsönadja a könyvet. Nem mondtam volna hogy holnapra kell megcsinálnom? Ohh, biztos azért mert ez részletkérdés. Az utolsó pillanatig reménykedtem, hogy hátha.. De amikor beleolvastam és 50 perc után az első gondolat amit generált bennem a könyv az volt, hogy „mivan?", akkor úgy éreztem hogy pöppet esélytelen. Na mindegy, előttünk áll az egész éjszaka, végülis holnap 10-re kell kész lennem. Vajon mennyi az esélye hogy én ezt megcsinálom? Igen, szerintem is...

Nincsenek megjegyzések: