2008. szeptember 20.



Öngyilkos szüzek (Sofia Coppola rendezésében) Hosszabb filmajánló bármelyik filmmel foglalkozó portálon olvasható, nem akarok ezzel vacakolni, így inkább csak szubjektív vélemény néhány mondatban. Eléggé megfogott, ez lenne a lényeg. Nem sűrűn köt le film ennyire, bár kivétel persze mindig van. Főleg a hasonló témájúak, mindegy is. Mindenesetre hitelesnek tűnik. Nem mondom azt, hogy néhol magamra ismertem (pedig de-de) és azt sem, hogy ne tudnám néha mi zajlik a fejükben (de, azt is tudom). Hát hol nevetek, hol sírok rajta, amúgy sem vagyok a topon szellemileg, lehet nem jól választottam meg az időpontot... Behúz a film. Ennek ellenére csak ajánlani tudom, nekem nagyon tetszett. Jójó, Kirsten-t amúgy is bírom az Őrült és gyönyörű óta... De ez tényleg jó film, feliratosan kizárólag!

4 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

o de jó még nem láttam de megnézem tuti. Kirsten nekem is nagy kedvenc az Őrült és gyönyörűből, akárcsak Jay Hernandez aka Carlos:)

Mrs. Sway Jesse James írta...

már csak egy krdés,hol találok feliratot hozzá? Ha van Neked átdobod mailbe?mert nem találok, a film már jön..:)

Wildwood Flower írta...

Remélem nem késtem el a felirattal. :) Kiváncsi vagyok Neked tetszik-e, eddig én vagyok az egyetlen az ismerőseim közül, aki értékelni tudta. Ne hagyj cserben :)

Mrs. Sway Jesse James írta...

Nem késtél el, mert közben a film ami lejött kiderült h alapból rajta van valami svéd jürgen-börgen-mürgen felirat amit nem tudtam kikapcsolni és letöröltem de mindjárt vadászok másik verziót valahonnan.

Ezer köszönöet a feliratért.!Nagyon:)