2009. szeptember 2.

Swaytől loptam

Kezdjük az elején. Arctisztítás. Balea Face Tonik-ra esett a sokadik választás, nagyon jó illata van, nem túl erős, és olyan természetesnek hat. Hetente kétszer az Avon mélytisztító arcradírjával kínzom a bőröm, iszonyú erős, mentolos, és szabályosan érzem ahogy utat tör magának az elhalt hámsejtek között. (Te jó ég, ez milyen mondat lett...). Arcápolásra szintén az Avon-ból válogattam, egy teafa-uborka krémet, az illatát ugyan nem szeretem, de a hatása tagadhatatlan. Hogy ne csak kozmetikumokat soroljak, megemlítem a gyümölcsös joghurtos arcpakolásokat, élesztős arcradírt, a Swaynél is bevált tengeri sót, ananász héja mint bőrradír...etc. Fogápolásra nincs bevált termékem, viszont ahhoz ragaszkodom, hogy csak fehér színű fogkrémmel mosok fogat, ne legyenek benne mindenféle szines csikok. És ugyanígy a többi terméket illetően sem esküszöm egyetlen darabra, talán még a parfümök, DKNY illetve Bruno Banani. Azt tudtátok hogyha egy semleges illatú krémmel előbb bekrémezitek a nyakatokat, tovább megmarad a parfüm illata?!
Testápolóknál sem az illat számít nekem, sőt...egyenesen idegesít ha mindenféle barack meg zöldalma illatom van... maradjunk a Nivea-nál. És a legújabb szerelem, ennek valami hihetetlen illata van, mindenféle terméket vettem ebben az illatban, függővé tesz.

6 megjegyzés:

Charlie írta...

parfümből nekem is DKNY :) ezt ki is hagytam, na sebaj :D

hitetlen írta...

érdekes post:)

Wildwood Flower írta...

Hitetlen, el tudom képzelni számodra mennyire volt érdekes. :)

PG, akkor érzem az illatod. :D Jó választás ;)

hitetlen írta...

Nem, komolyan az volt, bár bevallom, h nem értettem belole sokat:)

Mrs. Sway Jesse James írta...

:) én is csatlakozom a DKNY-os társasághoz, évek óta hűséges vagyok illetve ost váltva van BVulgari: Green Jade-val:)

Az Avonos sunset cucc nekem is bejött,csak már annyi tusfürdőm van h nem fér el:) én is utálom a gyümölcsös illatúakat, kivéve a kókuszosat, de amúgy mindig az ilyen "tista" illatra gerjedtem mint pl a Neutrogénáé,vagy a Palmolive Sensitive illata vagy a Johnsonsé:)

Charlie írta...

nekem DKNY Red delicious.
előtte meg Gucci párti voltam.