2009. szeptember 6.

18 avagy erős idegzet

Másfél napra megint belekeveredtem a "köreibe". Fogalmazzunk csak így, diszkréten, úgyis tudjátok miről van szó. Én is tudtam, hogy mibe fogok belecsöppenni, évek óta minden hétvégén ez a szokásos program, legfeljebb a helszín változik. Ők akkor már csütörtök óta nem aludtak, after érzés, házibuli. És persze terülj-terülj asztalkám, a drogok teljes palettája. Amerre a szem ellát elhajigált ruhadarabok, cigicsikkek, szemcseppes üvegek... Persze a házhoz hasonlóan ők is romokban, megcsúszott szeretkezések, gátlástalan célozgatások egy laza kefélésre. Egyik-másiknak barátnője is van, akik persze nincsenek jelen, így mindent szabad. Erkölcs? Ugyan már... Lépten nyomon kidőlt emberekbe botlik az ember. Korábban ezen megbotránkoztam volna, de ma már tudom, hogy csak sok volt gina, 2-3 óra és magukhoz térnek. Emlékszem annak idején engem is mennyire nehezen vezetett be ebbe a körbe, pedig én nagyon szerettem volna. Akkor azt hittem szégyell, hogy nem lennék elég jó. Közben csak féltett. Hej, a gondtalan fiatalkor... Azóta otthonosan mozgok náluk, velük, ismerősként köszönnek, újabb prédát látnak bennem. Nem vagyok senkinek a csaja, mindent szabad. Az első pár óra tisztaság után az sp-hez nyúlok, az órák óta dübörgő monoton zenét máshogy nem lehet elviselni. Agymosás második fázisa. Ex kezembe nyom egy ginat, nem tudom hány cseppes lehet, nem kérdezem. Ízéből ítélve 4-5. Eszméletet nem, de kontrollt azt veszítek...

Mocskos világ.

16 megjegyzés:

hitetlen írta...

Szomorúan olvastam.

hitetlen írta...

Egyébként tényleg ez szeretnél lenni?

Szerintem ennek vajmi koze van a világhoz, inkább a dontéseiddel van osszefuggésben.
Nem akartalak megbántani , de így gondolom.

Mrs. Sway Jesse James írta...

Bár benne voltam én is a javába annyira fura így kívülről olvasni. Mármint ha van valami ami megdönti és átfordítja az életed egy idő után döbbenetes a túlpartról az ami addig az otthonod volt. (és ez nem elítélés, félre ne érts!):), mert tudom én is ha nem lenne Fynn bármikor visszaesnék bele, csak fura.

A ghb-val meg azért óvatosan, láttam csúnya dolgokat csinálni..:/

hitetlen írta...

Szerintem nem mindig kell valaki aki visszafog.

Wildwood Flower írta...

Tudom, nekem is voltak tapasztalataim a szerrel (csak messziről néztem), vigyázok. :)

Hitetlen, számodra biztos hihetetlennek tűnik, de néha jól esik ennyire semmit nem tudni a világról. Meg itt van összetartás, ami ma már nem sok társasságra mondható el.

hitetlen írta...

Lehet,h hihetelennek fog tunni, de más módszerek is léteznek erre.
Inkább lennél focidrukker, ami az osszetartást illeti, vagy valami más csoport tagja, ebbol is van pár.
Ebben én semmi pozitívat nem látok. Azt sem látom be, h ennek rád nézve vannak elonyei. Azt meg nem tudom, h te miért nem látod be, h ezek a dolgok téged csak hátráltatnak. Vagy mégis belátod? Miért csinálod?
Igen, megint a miértek:)

Mrs. Sway Jesse James írta...

Talán azért csinálja mert ezek nem ilyen racionális megmagyarázható dolgok. Amíg nem érezted azt a fajta nihilizmust, mindegy mindegyet vagy akár azt, hogy jó mert ez is egyfajta közösség, még ha deviánsabb is mint egy focidrukker csapat, addig ne keress miérteket.
Vagy amíg nem érzed azt a fajta végtelen űrt magadban amit az élet alakít ki és egyszerűen nem tudsz túllépni rajta, egyetlen dolog marad, hogy kikapcsolj néha.

Az életben ennél sokkal egyszerűbb dolgokra sincs feltétlen válasz, nem kell mindenre a miérteket keresni...

Keresed az alapvető érzésekre a választ? Miért vagyok szerelmes, miért vagyok boldog, miért szeretkeztem az éjjel, miért...? Nem. Csak megéled. Ha megkérdezik talán fel tudsz sorakoztatni érzéseket,érveket amiért teszed, tudsz beszélni arról amit érzel, de a sok miértet elemezni minek.

Mi van azokkal a kérdésekkel amikre nem kaphatsz választ? Nekem is lenne olyan az életemben, amire csak szajkózni tudnám h miért, miért , miért pont én? Miért? Mivel érdemeltem meg, nem tettem semmit sem. Miért?

És jobb lesz ettől? Nem:)

Wildwood Flower írta...

Egyrészt: Nem látom értelmét, hogy magyarázkodjak mit miért csinálok. Legfeljebb magamnak... Sway-nek igaza van, a "miért" nem olyan fontos kérdés. Egy csomó minden csak úgy megtörténik az emberrel, akár tesz ellene, akár nem.

Másrészt: Te nyilván nem értheted meg és kívülállóként számodra teljesen megbotránkoztató ez az életmód (ami szíved joga, de téríteni nem kell). Nem ismered olyan szinten (semennyire?), hogy bármilyen tényeken alapuló vita kialakulhasson.

hitetlen írta...

Swaynek :

"Amíg nem érezted azt a fajta nihilizmust, mindegy mindegyet vagy akár azt, hogy jó mert ez is egyfajta közösség, még ha deviánsabb is mint egy focidrukker csapat, addig ne keress miérteket."

Ez valami szabály? Egyébként ehhez nem kell drog, biztos hallottad már a "sodródik az árral kifejezést". Egyébként sem említik a drogot az értelmezo szótár nihillizmus címszava alatt.

A kozosségi részhez: nem mondtam ,h nem az.
Remélem azért nem azt akarod ebbol kihozni, h a drog a legjobb kozosségépíto dolog a világon és szeressuk ezért, mert ez nagyon pozitív.

"Vagy amíg nem érzed azt a fajta végtelen űrt magadban amit az élet alakít ki és egyszerűen nem tudsz túllépni rajta, egyetlen dolog
marad, hogy kikapcsolj néha."

Éreztem már és idonként érzem még mindig, ilyenkor ki is toltom valami olyan dologgal ami szerintem tobbé tesz engem. Nem , nem droggal. Szerintem ha valami hiányzik az emberbol, akkor nem elnyomja a hiányérzetet hanem kitolti a helyét vagy potolja. Elnyomni a hiányérzetet = menekulni egy olyan dolog elol, amivel úgyis szembe kell nézni egyszer.

Nem mondtam, h mindenre kell a miérteket keresni. Viszont a nihillizmus sem megoldás.(lásd fentebb)
Valószinuleg te is szoktál a miértekkel foglalkozni.
Ha az oskortól mindenki teljes érdektelenséggel lett volna minden iránt és nem keresi a miértekre a választ, akkor még mindig kobaltákkal dobálóznánk. Méghogy a miértek nem fontosak. No ne mondjátok. Az egyik legfontosabb dolog a világon. Akik szerint ez nem így van azok szerintem menekulnek a világ, onmaguk elol.
Szerintem ti is belátjátok, h nem lehet pusztán nihillizmusban éldegélni, másképp folyton be lennétek nyomva.
Nálatok egyébként az egyetlen dolog marad = drog? Mindennek ez a vége? Mindig ide menekultok?

"Keresed az alapvető érzésekre a választ? Miért vagyok szerelmes, miért vagyok boldog, miért szeretkeztem az éjjel, miért...? Nem."

Ez igaz.De csak azért mert ezekre tudom a választ. amit már egyszer megtaláltam azt nem szoktam keresni. Nem mondtam, h mindent elemezni kell. Viszont onkontroll kell. Foleg ha megérik bennunk a felismerés,h valami nem jó. Te nem szoktad elemezni a hibáidat? Vagy hibátlan vagy? Talán nem is érdekelnek a hibáid?

"Mi van azokkal a kérdésekkel amikre nem kaphatsz választ? Nekem is lenne olyan az életemben, amire csak szajkózni tudnám h miért, miért , miért pont én? Miért? Mivel érdemeltem meg, nem tettem semmit sem. Miért?"

Ez hogy jon ide? Nem beszéltem ilyesmirol.
Egyébként pedig az nem igaz, h nem tettél semmit, mert ha nem tettél volna nem is tortént volna veled semmit. Valamit mindig csinálsz. Ha nem csinálnál nem léteznél.

Constanze-nak:
Magadnak kellene igen. Ezeket a kérdéseket neked kellene feltenned magadnak.

"Egy csomó minden csak úgy megtörténik az emberrel, akár tesz ellene, akár nem."
Például? Ebben az univerzumban 2 olyan dolog van ami valóban elkerulhetetlen dolog :
1. genetikai betegség
2. halál

Nem mondtam, megbotránkoztató. A nyilván nem értem az nem hiszem,h így megállja a helyét. Valószinu, h nem értem annyira mint te, vagy inkább nem éltem át ilyesmit. Attól még lehet róla véleményem, mint kulso szemlélonek.
Ez olyan mint megmondani a szakakadékbba zuhanó emberrol ,h ha leér pusztán szabadeséssel tuti nem jon fel egészben. Nem éltem át, mégis van sejtésem róla. Egyébként pedig egy csomó irodalom létezik a témába vágóan, amiket olyan emberek írtak, akik velem ellentétben átéltek ilyesmit. Szóval attól ,h nem éltem át, még mondhatok róla véleményt szerintem. Vagy szerinted a szabadesés pár kilométer magasból nem halálos?:)
Megfigyeltem, h mindig ezzel dobálóztok: te még nem éltél át ilyesmit szóval ne beszéljél.
Mit jelent az hogy téríteni a te szótáradban?
Ha kérdezek akkor már térítek?
Egyébként tények nem egyenlo saját tapasztalat.Fentebb ugye már utaltam rá.
Persze ez a saját véleményem.

Mrs. Sway Jesse James írta...

"Ez valami szabály? Egyébként ehhez nem kell drog, biztos hallottad már a "sodródik az árral kifejezést". Egyébként sem említik a drogot az értelmezo szótár nihillizmus címszava alatt."

Semmi szabály nincsen ebbe, véleményem szerint én csak arról állítok határozott véleményt ha tudom és értem miről van szó, ami ebben az esetben ha tetszik neked ha nem, nem igaz.
A sodródik az árral akár a Flow - élmény is lehet, számomra nem egy és ugyanaz a kettő. Örülök ha az értelmező szótárban nem találtad a nihilizmus definícójaként kiscsillagos részben említve a drogozást, én sem könyvekről és szabályokról beszélek, hanem érzésekről, élményekről, ösztönökről, valami olyanról ami nincsen leírva, meghatározva, bekeretezve, skatyulyákba húzva...

A hiányérzted Te éppen az adott élethelyzetben, az adott életed előzményeivel ki tudod tölteni az űrt. Mások meg nem mert teljesen másként vannak összerakva, vagy teljesen más dolgokat éltek meg amik mélyebb nyomot hagytak rajtuk, felesleges ezzel dobálózni.

"Nálatok egyébként az egyetlen dolog marad = drog? Mindennek ez a vége? Mindig ide menekultok?"

Senki nem beszélt ilyesmiről , nem értem a kérdés lényegi felvetését.

És szoktam miérteket keresni, csak nem mániákusan:) Én inkább azt vallom, hogy a Pillanatot kell emgélni és átélni és ha ezt mindig megteszed akkor veszel igazán részt a jelenben. ha folyton a miérteken keresed a múlton rágódsz, abban élsz, ha folyton a jövőt tervezed vagy attól félsz szintén nem a jelenben vagy és veszel részt, pedig az van. Az itt is a most amit ki lehet használni. Nem a múlt ami megtörtént, nem a jövő ami lehet nem is jön el. Én e szerint élek és nem kérdezgetem folyamatosan magamtól vagy másoktól minden történésre a miérteket.
"Te nem szoktad elemezni a hibáidat? Vagy hibátlan vagy? Talán nem is érdekelnek a hibáid?"

Erre szerintem megkaptad a választ, bár szerintem semmit nem tettem ellened amivel ilyen arrogánsan kellene közelítened,hogy hibátlan vagyok-e...:) ebből adódóan nem kívánom ezt tovább taglalni neked.

"Ez hogy jon ide? Nem beszéltem ilyesmirol.
Egyébként pedig az nem igaz, h nem tettél semmit, mert ha nem tettél volna nem is tortént volna veled semmit. Valamit mindig csinálsz. Ha nem csinálnál nem léteznél."

Ebből meg azt szűröm le, hogy alapból nem értetted meg amiről beszéltem a példával rávilágítva, de nem is célom már, hogy ez megtörténjen.

Wildwood Flower írta...

Én ezer más példát tudnék mondani elkerülhetetlen dologra. Ugyanis ha emberek között élsz, nem minden tőled függ. Ha azt hiszed mégis, az intellektuális önbecsapás. De nyilván te vagy annyira határozott egyéniség, hogy mindig minden úgy történik ahogy te szeretnéd…

Szakirodalomból valóban sok mindent meg lehet tudni, de gondolod, hogy ez a legjobb módja? Elolvasol egy könyvet bármilyen témáról és már szakértőnek képzeled magad? Szentírásnak veszed amit ott leírnak? Sehol egy önálló gondolat, vagy akár pici jele is annak, hogy kételkedj a leírtakban?

Másrészt (ezt már régóta szeretném leírni, de mindig igyekeztem elkerülni) ez az én blogom, amibe azt írok amit szeretnék. Akinek nem tetszik, nem kötelező elolvasni!

hitetlen írta...

"A hiányérzted Te éppen az adott élethelyzetben, az adott életed előzményeivel ki tudod tölteni az űrt. Mások meg nem mert teljesen másként vannak összerakva, vagy teljesen más dolgokat éltek meg amik mélyebb nyomot hagytak rajtuk, felesleges ezzel dobálózni."

Nem szoktam dobálózni a szavakkal.
Ezek szerint te mindegyiket megélted már, mivel mindkettorol pontosan tudod micsoda. Én új dolgokra gondoltam, hiszen vannak azok a dolgok amik megvannak + az ur, ebbol én úgy gondolom , h nem lehet kitolteni a vannak a régi dolgok + az urt. Ez nekem úgy hangzik, h vannak emberek akik nem tudnak új dolgokat megtapasztalni új dolgokat alkotni.

"Nálatok egyébként az egyetlen dolog marad = drog? Mindennek ez a vége? Mindig ide menekultok?"

Ez pedig kérdés volt, én tettem fel, tehát én beszéltem róla.

Nem besztéltem mániákusságról. Leírom még egyszer, nem mondtam ilyet, h mindenben a miérteket kell kutatni én onkontrollról beszélek mielott és miután megtesz valaki valamit. Az emberek nem szoktak embereket megolni általában azért, mert hirtelen úgy gondolják, h most megérdemelné a szemét. azért nem teszik meg, mert felulvizsgálják. Az osztonlényuk megtenné. Tudom ,h nem beszéltél ilyesmirol.

"Te nem szoktad elemezni a hibáidat? Vagy hibátlan vagy? Talán nem is érdekelnek a hibáid?"

Elnézést kérek, nem szántam oket arrogáns kérdésnek. Tisztellek téged és nem volt célom ilyesmi. Csak kérdeztem.

"Ebből meg azt szűröm le, hogy alapból nem értetted meg amiről beszéltem a példával rávilágítva, de nem is célom már, hogy ez megtörténjen."

Én pedig azt szurom le, h még mindig nem indokoltál , érveltél és nem is akarsz a jovoben így tenni.

hitetlen írta...

Constanze:

Én ezer más példát tudnék mondani elkerülhetetlen dologra. Ugyanis ha emberek között élsz, nem minden tőled függ. Ha azt hiszed mégis, az intellektuális önbecsapás. De nyilván te vagy annyira határozott egyéniség, hogy mindig minden úgy történik ahogy te szeretnéd…

Írhattál volna párat. Te rajtad is múlik kikkel élsz egyutt. Ergo a te választásod is. Választhatsz máshogy is, ergo nem elkerulhetetlen, maximum pillanatnyilag kivitelezhetetlen.

Szakirodalomból valóban sok mindent meg lehet tudni, de gondolod, hogy ez a legjobb módja? Elolvasol egy könyvet bármilyen témáról és már szakértőnek képzeled magad? Szentírásnak veszed amit ott leírnak? Sehol egy önálló gondolat, vagy akár pici jele is annak, hogy kételkedj a leírtakban?

Nem állítottam ilyet. Nem képzelem magam annak, de valószinuleg fontolóra veszem és utánajárok. Szerinted a drogoknak nincs semmilyen negatív hatásuk?
A kétkedés alapvetoen racionális tulajdonság. Alapveto eszkoze a miértek keresése. Ha abban kételkedsz amit leírnak, abban nem kételkedsz amit te teszel? Szerintem a gondolkodáson van a lényeg. Onkontroll, fentebb írtam.

"Másrészt (ezt már régóta szeretném leírni, de mindig igyekeztem elkerülni) ez az én blogom, amibe azt írok amit szeretnék. Akinek nem tetszik, nem kötelező elolvasni!"

Ki mondta ,h ne írd le, vagy mit írj ide? Szerinted mondtam ilyet?
Kérlek idézz.
Nem kívánom csatatérré változtatni a blogodat, ezért azt hiszem kifejetettem a véleményem, osszeutkoztettuk a véleményeinket a dologról. Lehet ,h elbeszéltunk egymás mellett, ezt kicsit sajnálom.

Nem kívántam senkit megsérteni.

Névtelen írta...

Pl: El tudod kerülni, hogy kirúgjanak a munkahelyedről? El tudod kerülni, hogy ne hagyjon el a barátnőd? El tudsz kerülni egy balesetet?

Rengeteget tudnék sorolni, tényleg rengeteget. De meddő vita, te csak dobálózol a szavakkal, ügyesen szlalomozva a jelentéseik között, elkerülhetetlen, kivitelezhetetlen...

Az pedig hatalmas baromság, hogy megválaszthatod kikkel veszed magad körül. Egy részét, hogyne. De ott vannak a munkatársak, hogy maradjunk témánál.

Más: Utánajártál milyen negatív hatása van a drogoknak, mint ahogy állítod? Vagy ezt is csak a szakirodalom adta a szádba?

És miért kételkedjek abban amit akarok csinálni? Senki sem kényszerített, szabad akarat volt. Kételkedjek a józan eszemben? ...

Másrészről, jogod van véleményt formálni. Jogod van negatív véleményt formálni. Jogod van engem ISMERETLENÜL el/megítélni? Nem érzem magam kevésbé értekésnek amiatt, hogy mi történt, vagy mi nem történt.
Ez csak egy szelet belőlem, amekkorát meg szeretnék mutatni. Sem te, sem más nem tudja hogyan éltem meg/át/túl az elmúlt x évet!

És itt befejeztük!

hitetlen írta...

Igazad van.

Mrs. Sway Jesse James írta...

Hitetlen:
'Én pedig azt szurom le, h még mindig nem indokoltál , érveltél és nem is akarsz a jovoben így tenni.'

Valóban . Mégpedig azért nem, mert meddő vitának tartom az egészet.
Annyit akartam kifejezni az egésszel, hogy szerintem sem lehet csak úgy elítélni senkit, hogy nem éltük meg azt amit ő.

'Nem szoktam dobálózni a szavakkal.
Ezek szerint te mindegyiket megélted már, mivel mindkettorol pontosan tudod micsoda. Én új dolgokra gondoltam, hiszen vannak azok a dolgok amik megvannak + az ur, ebbol én úgy gondolom , h nem lehet kitolteni a vannak a régi dolgok + az urt. Ez nekem úgy hangzik, h vannak emberek akik nem tudnak új dolgokat megtapasztalni új dolgokat alkotni.'

Nem állítom, hogy mindent megéltem. csak azt állítom, hogy sok mindent, talán többet, mint amennyit átlagosan egy élet magába foglal. Jártam poklot, nem mondom, hogy a legmélyebbet, mert azt is tapasztaltam, hogy mindig van mélyebb, amit azelőtt elképzelni sem tudtam. Amikor azt hittem ennél lejjebb már nem lehet, mert nincs ott semmi ami ennél rosszabb, akkor megcáfolt az élet és volt még számos emelet.
Pontosan ezekből a tapasztalatokból és élményekből kiindulva és soha senkit nem emrnék elítélni, ha nem ismerem őt úgy mint a tenyerem és nem tudom mit élhetett meg ami elvezette őt az adott lépéshez.
Nem utaltam arra, hogy vannak emberek akik nem képesek új dolgokat tapasztalni és alkotni, mert ezzel a kijelentéssel homlokegyenest nem értek egyet.

Nem szeretnék én sem itt további indulatokat gerjeszteni, szimplán ütközött a véleményünk , tiszteletben tartom a Tiedet, de egyet nem értek vele.

Minden jót,

Sway