2009. szeptember 3.

Egyveleg

Jelentem: nekiálltam a szakdolgozatnak! Barátnőm msn kiírása elérte azt amit nem gondoltam volna. Önszántamból, semmi külső kényszer hatására nekiállok. Én. Ugyanis fél óránként közli velem, hány oldalnál tart, és "mennyire imád ezzel foglalkozni". Frusztráló... Szóval az elhatározás már megvan, a kivitelezéssel még akadnak problémáim. A témaindoklást ma délután megírtam, az eddig is a fejemben volt, nem nagy teljesítmény. De hogy hogyan tovább? Remek kérdés. Kutatni kellene, kérdőívezni, mélyinterjú meg isten tudja mi nem, de jelenleg maximum google-val tudnék, ami nem túl objektív eredményt adna. Úgyhogy egyelőre be kell érni ezzel. Apropó még mindig várom az önkénetes szakdolgozat felájánlásokat....

Más. Eszter (ex jelenlegi(?) csaja) elolvasta az sms-eimet. Semmi extra nem volt benne, és nem értem miért ne írhatnék exemnek sms-t. A hivatalos státusz szerint barátok vagyunk. És erről ma meg is győzött. Nagy meglepetésemre mellémállt, hogy márpedig barátok vagyunk, függetlenül attól mi volt vagy mi lesz köztünk, és ha ezt Eszter nem tudja tiszteletben tartani akkor nincs miről beszélni. "Nőként meg férfiként már rég elveszítettük egymást, barátként nem fogom engedni. " Továbbá olyan mondatok is simogatták a büszkeségemet, mely szerint eddig tabu téma voltam köztük, és ha Eszter rólam kérdezgetett, leterelte, hogy semmi köze hozzá. Velem simán kipletykálta a csajt, a szexuális szokásait is ismerem (ami hagy némi kívánnivalót maga után) és jól esik, hogy engem tisztel annyira, hogy nem beszél rólam.

4 megjegyzés:

Zso írta...

Milyen jófej! Nekem is kéne egy ilyen ex. Ja, de előbb össze kéne jönni vele...

Wildwood Flower írta...

Nálunk se volt ez mindig így, hajaj... Egyébként meg ne exet keress, szerelmet! :P

Zso írta...

Az folyamatos. Bár inkább hagyni kéne, hogy megtaláljon. A lehetőséget viszont igyekszem megadni rá :)

hitetlen írta...

Ugyanakkor a másik csajjal pedig úgy bánik ahogy egyik barátné sem szeretné. Minek jár vele egyáltalán? Kolcsonosen kihasználják egymást?:)
Továbbra sem csípem a palit.