2009. április 17.

Valóban már holnap van, köszönöm az érdeklődést. :)

Szóval az van, hogy kaptam munkát, ami fenekestül felforgatta az eddigi -néhány szempontból, nem túl sokból- kényelmes kis életem. 2 suli mellett nem tudom hogy fog beleférni az életembe napi 8 órás irodai meló (már maga az a tény, hogy egy helyben kell ülnöm 8 órán át...borzasztó), de muszáj lesz ennek a kis irodának jóba lennie velem, mert ebben látom a túlélést. Hogy naphosszat itthon ülök és bámulom az msn-t már 2 hónapja, az valahogy nem túl nagy karrierista elfoglaltság, és egyébként is dögöljön meg hogy nem ír rám soha msn-en, csak akkor ha akar valamit. Kényelmes volt neki, hogy soha még a telefont sem kellett felemelnie, ha velem akart beszélni, csak két kattintás volt. Na most nézhet nagyokat, mert nem fogja tudni, hogy hol vagyok, hahaha. Szánalmas, mi?! Tudom...

Szóval a meló. Beadtam az önéletrajzom szerdán, "aktívan keresek munkát és nem csak lopom a napot" jeligével, majd csütörtök délután hívtak is (épp menetrendszerűen fordultam a bal oldalamról a jobbra), hogy mikor tudnék befáradni az irodába egy interjúra. Ha lehet minél előbb, mert olyannyira lenyűgöző az önéletrajzom, hogy ha fedik egymást az elképzeléseink, akkor nem is keresnek tovább. Hát ma délelőtt befáradtam és adtam nekik egy lehetőséget, hogy megszerettessék velem az irodai papírmunkát.

De mennyire el tudom magam adni, én magam lepődtem meg a legjobban. "Lenyűgöző az önéletrajzom". Az enyém?? Hát ha kihagyjuk belőle a különböző intenzitású függőségeket (bizonyos szerek velejárója, hogy másnapokon igencsak hullámzik körülöttem a világ és pillanatok alatt lever a víz, majd ugyanilyen hirtelen vacogni kezdek, vagy csak kiég a pupillám ha a monitort kell bámulnom, az orrvérzésről nem is beszélve...), a depressziót aminek hatására hónapokig élni sincs kedvem, hogy a legkisebb feszültség hatására nonfiguratív alakzatokat karcolok az alkaromba, hogy nagyon rosszul tűröm a monotóniát (kivéve ha én csinálom magamnak), akkor biztos jól hangzanak az iskoláim... De tudják ezek, hogy én nem bírom a stresszt? Többek között... Szerintem fogalmuk sincs mire vállalkoztak velem...

Jó kis tréning lesz az agyamnak is, mikor hazaérek délután 5-6 felé, próbáljak memorizálni valamit az iskolában tanultakból is (amin ugye nem leszek bent), merthogy cirka egy hónap múlva vizsgaidőszak jön, rögtön 2 helyen is. De erről majd hétfőn is hallani fogtok, akkor lesz vizsgára jelentkezés, és tuti szidni fogom az ETR-t, amiért az összes vizsgámat 2 hétbe sűrítem, mint általában...

5 megjegyzés:

Charlie írta...

Kitartás! Valamiért roppant ismerős helyzet ez nekem. Nálam is suli, vizsga, államvizsga, plusz meló. ami elméletileg napi 8 óra, gyakorlatilag reggel 7től este 7ig. és konkrétan totál nulla vagyok agyilag esténként. :/

Lacel írta...

Kitartást :) Mellesleg én sokszor a cégnél is MSN-zek xD

Tényleg sok erőt, és kitartást! És GRATULA nagylány! ^^

Wildwood Flower írta...

Pg, ez bíztatás volt? Fele annyi erőm nincs, mint neked...:)

ItsMe, épp menekülni szeretnék az msn üldözése elől, úgyhogy nem biztos, hogy örülnék ha lenne időm msn-ezni. Másik oldalról meg függő vagyok, testi tüneteim lesznek ha nem látom mit csinál... Nem is tudom mi lenne jobb. És köszönöm a gratulációt, az erőre meg szükségem lesz, vigyázz, leszívom a tiéd :p

Charlie írta...

Hát bíztatásféle, ja. :) Csak tudd, h nem vagy egyedül ezzel. Viszont. Fele annyi erő? Nem tudom. Kezdek rájönni arra, h ez nálam inkább szélsőségesség, mint erő. Egy jó nagy adag maximalizmussal keverve. Bekattanok, és akkor aztán nem számít semmi sem (az egészségem se), és meg fogok felelni minden területen.

Pl. múlt héten már szinte egy fűszál miatt is eltört a mécses, a héten pedig csak szimplán valami dühroham féle fogott el. és ha nem lett volna következménye, vagy pedig nekem lennének szuicid hajlamaim, simán fának csesztem volna a kocsit idegből.

Persze mocskosul semmi nem ér annyit mint az egészségem, de itt jön képbe az, hogy makacs vagyok és akaratos. Szóval stikkes vagyok az fix. :D

Lacel írta...

Na igen... Mondjuk az MSN-es függőség ilyesfajta megnyilvánulását ismerem jó magam is. Bár én inkább töröltem, mint sem hogy lássam, nincs ott.. :$

Erő elszívás? Adok szívesen ^^ Még kérni sem kell :)))