2009. április 21.

Hatás-ellenhatás

Kifacsart szivacs-zombi lettem pár nap alatt. Ma délután úgy kellett összevakarni a pályaudvarról, mert gyomorparádém, hányingerem, meg fejfájásom volt - nem vicces szinten. Negyed órával később már a beújított energiaitalommal (ez az új envigo vagy valami hasonló neve) toltam le az egy marék gyógyszert, de rászorultam egy fejtájéki görcsoldásra, mert a pislogás is könnyemet vette. Mára egy PEN előparty volt tervben, ez lehet hogy kimarad, viszont holnaptól startol a PEN (Pécsi Egyetemi Napok), Irie Maffia, Quimby, Copy Con...csupa-csupa kedvemre való koncerttel, úgyhogy akár infúzióval kell magamba energiát adagolni, akár máshogy, én ott leszek. Az más kérdés, hogy hosszútávon nem fogom bírni a saját magam által diktált tempót...

7 megjegyzés:

Lacel írta...

Ezekre érdemes elmenni ;) Jó infuzió zacsit holnapra! :)

Mrs. Sway Jesse James írta...

:)ez energiaital amit az örgög nóri hirdet? jó tudni

HalfHumanHalfCoffee írta...

Remélem bírod még egy ideig a saját tempódat. Jobbulást és Kitartás :)

(nekem az az envigo nagyon nem jött be...)

shell-shock írta...

Régóta nem jártam erre. Megakadt a szemem a nagybetűsön és éreztem, hogy nekem szól. Remélem, jobban vagy. Tetszett a hasonlat. Én már lábra áltam és neked is ezt kívánom. Vigyázz magadra.
Egy kispárna :)

Wildwood Flower írta...

Az infúzióra jelen állás szerint nincs szükség, kialudtam magam, 20 perc múlva pedig felmondok. :D

Sway, hát valami olyasmi...de inkább maradok a hagyományosnál. Nekem sem igazán jött be az íze. :)

Shell-shock, hú...megleptél. Jó pár perce gondolkozom, mit is kellene írnom. Maradjunk annyiban, hogy igyekszem, köszönöm. :)

Makka írta...

Ne hajszold túl magad... És akkor még a bulik, koncertek is beleférnek. ;)

Charlie írta...

Ezek jól hangzanak, főleg a Quimby és Copy Con. De hát messze vagyok Pécstől. :)
Amúgy enviga és nem energiaital hivatalosan, hanem funkcionális ital, ami gyakorlatilag csak a szervezeted működésére, egészségére és az anyagcseréd javítására, fokozására van hatással. és nem tudom, milyet ittál, de az erdei gyümölcsös a jobb szerintem. :P
(bocs, csak volt egy kis fejtágítás a termékről, amikor kijött a piacra :) )