2009. április 22.

Olvasok

Rájöttem, hogy szeretem az Atheaneum kiadó könyveit. Már ami a témákat illeti. Beteg dolog beleszeretni egy kiadóba, nem? Velem nem először fordul elő... Az Európa kiadó iráni rajongásom kicsit alábbhagyott, mióta hiába kérlelem őket, továbbra sem tervezik kiadni Wurtzel további köteteit (pfú...), úgyhogy most az Atheaneumnál keresem a vígaszt.

"A Süss le, nap! annak a vad nyárnak – a család és a hozzá közel állók szemszögéből elmesélt – története, amikor a szerző lánya, Sally bekattan. A történet a lány víziók tarkította összeomlásával kezdődik Greenwich Village utcáin, és a forró nyárban fuldokló Manhattan nem evilági pszichiátriai osztályán folytatódik. A történet érzékeny és nagyon emberi."

És nagyon átélhető.
És nagyon átérezhető.
És nagyon lehúzó.

És nagyon tükör.

5 megjegyzés:

Lacel írta...

A rajongás a kiadó után nem feltétlen egyedi. Nálam is létezik ilyesfajta rajongás bár nem intelektuális körökben folyik nálam.

Én.. Én inkább programok terén terjedek.. Ott van terem, s ott van rajongásom. Én EA games rajongó vagyok :)) Elektronic Arts.. :)

Mrs. Sway Jesse James írta...

Tudod, egy aperverziónk, imádjuk groteszk nárcizmus árnyékában önmagunk részleteit olvasni ezekben a könyvekben, egyfajta megnyugvásként,de jó ez én vagyok, más is lehet ilyen? Örülök a könyvajánlódnak, szerintem elsettenkedem érte. Libri?Alexandra?

Wildwood Flower írta...

Én is épp tegnap gondolkoztam rajta, hogy mi a fenét szeretek az ilyen könyvekben. Talán megnyugtatás, hogy ha nekik sikerült felállni, akkor nekem is.. Remélem nem hal meg a végén, ezt nem néztem meg. :D Megint a szarkazmus... Amúgy Alexandra. :)

oximoron írta...

... éslám, van azért olyan, amikor szeretJÜK a tükröket! :)
(koszi az ajanlot!)

aloe vera írta...

"Tudod, egy aperverziónk, imádjuk groteszk nárcizmus árnyékában önmagunk részleteit olvasni ezekben a könyvekben, egyfajta megnyugvásként,de jó ez én vagyok, más is lehet ilyen?"

Sway:
Ezt szépen mondtad! :) És valóban...