2009. április 12.

Na hát akartam írni egy olyat, hogy 17 órát aludtam éjszaka -végre-, és olyan természetre szabott programokat terveztem, mint napozás, séta, vagy csak kiülni valahova egy weed és egy sör társaságában és bámulni a várost, beszélgetni az egészen kicsi dolgokról. Csakhogy apukám nem így gondolkodott minderről, egy 40 perces veszekedés zajlott le az imént egy hülyeség miatt, aminek következtében én megettem jópár tablettát, nem tudom hányat, nem számoltam, sakktáblát mintáztam az alkaromra és beültem a sarokba bőgni. Apukám pedig könnyítésképpen rámbaszta az ajtót, csakhogy meglegyen az a béke és nyugalom amiről pár sorral feljebb áradoztam.

Kellemes húsvéti ünnepeket!

2 megjegyzés:

Cheeky Fly írta...

Na hát ez nagyszerű!

DogRose írta...

Én örülök h ez az "ünnep, szokás" csak egyszer van az évben... és mi van a többi elcseszett nappal? nem husvét, mégis rohadt szar ..
Lesz ez még igy sem. vagy csak reménykedjünk, h lesz még jobb is. és ahogy irtad, meddig is?
kitartás :ölellek: