2009. április 18.

Napirend

Kezdődik az őrült hajtás. Minimum 2 teljes napos programot kell besűrítenem a mai napba, úgy hogy este még használható állapotba is legyek.
- meg kell írnom keddre 3 dolgozatot, mert vészesen kifutok a határidőkből
- elolvasni egy könyvet majd előadást tartani belőle..szintén kedd (de már beszereztem...)
- a diplomadolgozatot akkor még meg sem említettem, konzulensem zaklat, hogy addig nem írja alá az indexem, amíg nem adtam le neki nem is tudom hány oldalt, többet mint ami jelen helyzetben tőlem kitelik.
- munka kapcsán kaptam egy 34 oldalas dokumentumot, hogy legyek már szíves benyalni szerdára
- másik sulihoz is kellene valamit csinálni, mert az vajmi kevés hogy életunt fejjel végigülöm az órákat. Ott is esedékes lenne egy diplomadolgozat, vagy legalább a témát kitalálni...
- PG nyomán takarítani is kellene, mert már engem is zavar a rendetlenség, szóval képzelhetitek mekkora lehet
- mosni - vasalni, mert már nincs ruhám
- ha már mosás..a szőnyegre is ráférne egy, meg a padlónak is egy kis ápoló hogy szépen csillogjon...
- délutánra elígérkeztem barátnőmmel sétálni, ezt eszem ágában sincs lemondani
- és még 'Az ördög Pradat visel'-t is tervezem szerda óta, ma annak is bele kell férnie estig. Ja merthogy este buliba megyek, és valószínűleg a szokásos vasárnapi programra is buliból fogok esni, de legalább most az óra nem baszik ki velem.

Továbbá mindezt MUSZÁJ ma megejteni, mert holnap és hétfőn egész napos program van, esély sincs rá hogy bármit is csináljak.

Upd: most jut eszembe...hogy a fenébe fogom én hétfőn felvenni a vizsgáimat? Anyuuuu.....

Nincsenek megjegyzések: