2009. június 20.

Van amikor túl sok a még egy csepp a pohárban. És nem csak túlcsordul, hanem a nyomástól szét is reped az egész kibaszott pohár. Elmentem ma anyukám elé kocsival, hogy ne gyalog kelljen hazajönnie a szakadó esőben. Olyan lebaszást kaptam, amiért térdig érő farmer nadrágban és egy rövid ujjú felsőben mentem el, hogy hazafelé csak sűrű pislogás melett láttam az utat a könnyektől... "Látszik egész nap ki sem tetted a lábad otthonról, fogalmad sincs milyen idő van." Gondoltam én naivan, hogy a kocsiban úgysem fogok fázni, úgyis csak 3 perc az egész út. Így akarjon jót az ember.... Kurváraelegem van.

Nem kérek kommentet, kösz.

2 megjegyzés:

mauzecski írta...

Anyum pont ugyanilyen :D
Pedig már igencsak kinőttem a gyermekkorból :D

mauzecski írta...

Anyum pont ugyanilyen :D
Pedig már igencsak kinőttem a gyermekkorból :D