2009. június 1.

Hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

2 megjegyzés:

hitetlen írta...

Mitol vagy ingerult?
Egyébként hogy lehet egy salátán osszeveszni?Ne salátábol legyen, hanem zellerbol?:)
Máskor nem tortént veled hasonló?
Ingerult állapotban osszevesztél valami kis butaságon valakivel.
Ez mindenkivel megesik,ha ingerult.
Lehet, hogy el kellene kezdened belulrol kifelé szemlélned a világot és kicsit hanyagolni a saját problémáidat, félretenni.Szemléletet váltani.
Ahogy észrevettem, kicsit mintha melloznéd a miérteket.Például a kommentjeidben.Válaszolsz, de csak ritkán van benne olyan, amikor a miérteket is leírod.
Igen, Nem, Talán, Nem vált be...
A miértek nagyon fontos dolgok.
Remélem,h sikerul kilépned az árnyékodból és szubjektívan, idegenként szemlélned onmagad és a kornyezeted mindazzal a tudással egyutt, amit most tudsz.
Szerintem próbáld meg leszukíteni azokat a tényezoket, amik úgy érzed, h zavarnak téged.
Persze, most konnyen beszélek, gondolod magadban, de véleményem szerint párat mindenképpen ki lehet zárni.

Múltkor meg akartam kérdezni, hogy mit tanulsz, de elfeljtettem.Szóval most megkérdem:)Mit tanulsz?:)

Egyébként szerinted miért nem értenek téged?Mert nem látnak a lelkedbe olyan mélységekig, amilyen mélyen csak te láthatsz?
Vajon te megértesz-e másokat?Illetve tudsz-e róla, hogy nem értesz meg másokat?

Szeretnék egy bejegyzést toled, amiben leírod, hogy ha te lennél az egyik barátod, akkor hogyan másznál ki a csávából.Készíts egy tervet a barátodnak/barátnédnek aki hasonló problémákkal kuszkodik.Segíts neki.Kérlek.

Szerintem menj sétálni, vagy sportolni.Egy óra csak használni fog, annak ellenére,h látszólag kiesik ez az ido.Jaj és szerintem vigyél magaddal valakit:)

Mrs. Sway Jesse James írta...

Hasonló van Elisában is, csak a Halállal.Azt hiszem. Legalábbis nekem rögtön az jutott eszembe.