2009. június 18.

Légy-ott

Megünnepelvén a vizsgaidőszak édes végét, elmentünk Orfűi tóra ahol egy weed és pár sör társaságában élveztem a napszúrást. A délután folyamán felelősségem nem teljes tudatában váltottam pár sms-t exel (miután végigtelefonáltuk tegnap a fél éjszakát) majd hazaérve a következő párbeszéd zajlott msn-en:

- ugy mennek, nincs kedvem itthon dogleni
- Eszter?
- 8-ig dolgozik
- meg sztem nem is alszik itt, en meg lusta vok odaig kimenni meg holnap delelott lesz dolgom is
- na hozok fajdalomcsillapitot
- es weedamkodunk 1-et, ismerek egy nyugis parkot
- ki nem megyek a napra..
- park= fas, pados, jatszoteres
(...)
- ünnepeltem a nyarat csoporttársakal
- bahh, megint nem jossz pecsre tobbet?
- de
- de téged miért zavar? ott van E.
- E. csak ugy van

Na most ilyenkor szerencsétlen halandó kislány, beájul a fürdőkádba és olyan jelentéseket képzel az elhangzottakba, amiket rajta kívül senki nem olvas ki belőle.

3 megjegyzés:

hitetlen írta...

Én nem értelek.
Ez elszomorító.

Wildwood Flower írta...

Micsoda?

hitetlen írta...

Azt tartom elszomorítónak, amit ezek mogott a mondatok mogott látni vélek.