2009. június 26.

Earth Song

Nekem (és gondolom további fél billiárd embernek) ez a kedvencem tőle. Az egyik komment szerint, "what a brilliant man". És tényleg az. Delejes figura, fénykorában a kritikusok majd megszakadtak az igyekezettől, hogy valahogy sikerüljön beskatulyázni. Remek énekes, mester, költő, agyonplasztikázott lelki sérült, drogos, és biszexuális mindenevő. Aztán a szakma elfeledkezett róla, a botrányai annál hangosabbak voltak... Részemről nem az az érdekes, ahogyan élt, hanem amit írt és ahogy azt előadta. Csak ő tudott ilyen felforgató dalt írni, borsózik a hátam ha nézem, ha hallom.

6 megjegyzés:

hitetlen írta...

Bár én nem vagyok rajongója, nem tagadom, h a munkássága értékes.A róla - a média által - festett kép nagyon nem tetszett,de ennél a képnél a valóságban biztosan érdekesebb volt.Voltak jó és rossz tulajdonságai, mint minden embernek.Kétségtelenul jól csinálta amit csinált, de szerettem volna ha jobb ember vagy egészségesebb lelkileg.

Egyébként a videoklipp tényleg felforgató, de nem azért mert o énekli, hanem azért, mert arról szól amirol szól.Kár hogy tobb hasonló kaliberu énekes/egyuttes nem ír ilyen dalokat.

Egyébként orulok, h pont ez a dal a kedvenced.

hitetlen írta...

Egyébként észrevetted,h mostanában páros napokon írsz bejegyzést?Lehet,h tudatos, lehet ,h nem.

Wildwood Flower írta...

Az emberről, róla én is csak azt tudom, amit olvastam. Hogy pedofil lenne? Nem tudom...nincs bizonyítva. Volt jó pár pere, felmentették. Lefizette őket? Az is lehet. De lehet, hogy nem. Minden bulvárcikk...vagy sejtjük, vagy hallottuk, vagy mondta valaki, vagy olvastad valahol. Egyik sem tény, én nem láttam sem bebizonyítva, sem lefotózva. Kérdés: ki mit hisz el.

A zene: Tény, arról szól, amiről...de nem véletlen, hogy az ő dala.

Mrs. Sway Jesse James írta...

Kicsi koromtól sokat hallgattam őt, így valami nagyon mélyről jövőt fog meg bennem néhány dala. Valahogy halhatatlan volt számomra is a pop királya és bár mind így igaz amit leírtál , a lelki félrecsúszások is, de egy művész az művész és őrült.

Nagyon sajnálom Őt, nyugodjon békében.:(

DogRose írta...

Nagyon szerettem öt még kisebb koromban és a zenéi miatt a rajongásom megmaradt felé, de amiket művelt elitélem. vagyis ki vagyok én h itélkezzek??, inkább ugymond nem teccett. de a saját életét úgy bassza el mindenki ahogy akarja. NYUGODJON BÉKÉBEN!!:(

Laca22 írta...

Nekem is ez a kedvencem tőle, ami miatt nagyon szeretem, hogy 1995-ben ment a Csiszár Jenő Apukám c. műsorában, és akkor csak 8 éves voltam, de emlékszem, h bőgtem az állatok elpusztulásán a klipben. Meg az a hang közben, abszolút illik ehhez a témához, tökéletes, és ehhez képest nem tartják számon az 5 legnagyobb dala között.