2009. augusztus 4.

Torok- és szívszorongató napok. Negatív gondolatok, bűntudat, lelkiismeret-furdalás, önmarcangolás. És ráébredés. Hogy nem kapjuk vissza az elszalasztott pillanatokat, lehetőségeket. Mindegy mit csinálsz, te csak egy bábu vagy aki lépegethet, de a játékszabályokat mások írják feletted, közösen. Csak ez van, csak a most, csak a pillanat. A pillanat sem csak rajtad múlik. Mert az önzőség. Ridegség. Engedd, hogy másnak is legyen beleszólása. Mert jó csak így lesz. Rossz is. Mindig búcsúzni kell és mindig jönnek helyettük új emberek. Éld meg! A búcsúzás mindig örökre szól. Mert aki elment, elment.

Ha valakit nem látunk többé, csak az emlékezés marad. Így hát magam elé képzelem. Mindig lezser volt, farmer, póló...hanyagul elegáns. Szőke haj, szálkás test, bomlanak utána a csajok. Szájában mindig cigaretta füstölög, őszinte kacagásától visszhangzik a tér. Benne van minden jóban, pár perc vele mindig kalandot ígér. Örök emlék a Színház téri szökőkútban való fürdőzés.

Vajon emlékezni fogok rá 10-20-30 év múlva is? Én már felnőtt leszek, de ő még mindig kamaszként fog élni az emlékeimben. Nagyon nehéz elképzelni, hogy dolgozik, családja van, kopaszodón, sörhassal, gyerekzsivaj közepette nézi a tévében a meccset. Ez mind olyan idegen tőle. Nem tudott egy helyben megmaradni, lételeme volt a változás, a mozgás, a tevés. És az adrenalin hajszolászás.
Kalandok...féktelenül, csillogó szemekkel kereste őket, sosem követett senkit. Drog, szerencsejátékok, kétséges tisztaságú üzletek...csak a buli. Szabad volt, bohém, talán meggondolatlan...vagy inkább ösztönös, nem kötötték társadalmi elvárások, azt tette amit ő akart. Ki ítélné el ezért? Fiatal volt, megtehette, hogy egy évig csak...él.

Elment. El akart menni. 3 éve...

4 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

Sajnálom, részvétem:( de valahol kezdek rájönni ettől élet az élet. Halál, elengedés, elmúlás.Minden csak a Sorson múlik.És valahol ez mélyen borzongatóan gyönyörű. A csúcsok és a mélységek. A csúcsról való visszanézés a kynargós ösvényekre amikbe a könnyek vájták a patakokat és folyókat.

Kitartás a napfényesebb napokig.

Wildwood Flower írta...

Ha valaki tudja, milyen ez, az Te vagy... Köszönöm.

Mrs. Sway Jesse James írta...

Tudom. Pokol. Nem mondom,hogy a legmélyebb, emrt amikor azt hittem innen nem lehet lejebb zuhanni, én mindig zuhantam még, egyre jobban féltem,hogy mindig van lejebb. De pokol ez, kínköves, égető.

De hiszek benne,hogy lesz jobb is. Ha baj van tudod, megtalálsz!

Wildwood Flower írta...

Jól vagyok, csak adtam magamnak 4 napot az évben, amikor hagyom hadd fájjon. De köszönöm szépen, jól esett hogy kereshetlek, ha kell. :)