2009. augusztus 15.

Öngyilkos küldetés

Szerintem a világ: alakoskodó, alattomos, alantas, alávaló, aljas, álszent, álnok, becstelen, befejezetlen, befolyásoló, bénult, bukott, cinikus, csalfa, csorbult, csúfos, csüggedt, deficites, degradált, delejes, deprimált, deviáns, dicstelen, elutasító, együgyű, élhetetlen, élvezhetetlen, embertelen, enervált, erélytelen, erőltetett, eszeveszett, fegyelmezetlen, fejlődésképtelen, feledhető, felfuvalkodott, felszínes, felületes, fennhéjazó, fullasztó, gátolt, giccses, gonosz, gyalázatos, gyötrő, hitvány, hazug, hálátlan, hitszegő, hiteltelen, hamis, hanyag, holt, igaztalan, igénytelen, imitált, irreleváns, iszonyú, kezelhetetlen, képmutató, kietlen, korrupt, könnyelmű, követelőző, közömbös, ledér, materiális, maximalista, megalomán, mértéktelen, nyers, nyugtalan, obszcén, orv, pénzéhes, progresszív, ravasz...

(a felsorolás alkarvagdosás miatt félbeszakadt)

6 megjegyzés:

hitetlen írta...

Elég negatív világképed van. Vannak azért jó dolgok is ebben a világban.
Mikor fogsz valamit tenni azért,h jó legyen? Mert sok negatív dolgot leírsz ide és nagyon kevés olyan dolgot, amit te teszel annak érdekében, h ez ne így legyen. Próbálod egyáltalán?
Vagy csak hagyod magad sodródni és kozben leírod az élményeidet?

Wildwood Flower írta...

Ha tudnád miért gondolom így, nem írnád ezt... De nem fogod megtudni, mert én nem akarom elmondani.

hitetlen írta...

"Ha tudnád miért gondolom így, nem írnád ezt... "
Ez azért elég merész kijelentés.
Úgy gondolom, h az alkarvagdosás semmiképp sem vezet sehova.

"De nem fogod megtudni, mert én nem akarom elmondani."
Rendben.

Egyébként pedig mint általában egyik kérdésre sem válaszoltál.
Még szóban sem teszel semmit.
Ennek alapján én azt gondolnám, h nem is akarsz változtatni semmin.

Wildwood Flower írta...

Én meg azt gondolom, hogy kurvára semmiről nem tudsz. Elnézést a szóhasználatért.

hitetlen írta...

"Én meg azt gondolom, hogy kurvára semmiről nem tudsz. Elnézést a szóhasználatért."
Nem is állítottam, h tudnék bármirol is.
Egyébként pedig ha tudnám, h te mit tudsz, akkor honnan tudnád ,h én mit írnék?
Egyébként pedig nem muszáj trágár kifejezéseket használnod a nyomatékosításhoz, megértem annélkul is.
Koszonom.

Kérdésekre továbbra sem válaszolsz?

Wildwood Flower írta...

Nem.