2009. augusztus 22.

Ha magabiztos vagy, olyan dolgokat is elárulsz magadról, amiket máskor nem tennél. (Igen, igen, topmodell-t nézek...)
Szóval az én titkaim:
- leírhatatlan mennyire félek a fulladástól
- régebben mániákusan rettegtem a tűtől (ezt ma már legyőztem...), de a vérnyomás mérés mai is padlóra visz. Nem vicc, komolyan. :D
- naponta csomószor mosok fogat, mert sárgának látom őket
- utálom ha izzad a tenyerem, ettől ideges leszek és még jobban izzad.
- ha egyedül vagyok, szoktam énekelni
- nem mosok kezet cicasimogatás után (ha saját cica, az enyémek tiszták és egyébként sem moshatom meg 3 percenként)
- kávéval öblítem le a hajam hajmosás után
- mp3 lejátszóval a fülemben alszom el
- nem iszom alkoholt
- szeretem a savanyú uborkát magába
- csak a kemény, éretlen, még zöld gyümölcsöket eszem meg, vagy max. éretten de akkor fagyasztva!
- ha tehetem nem szárítom a hajam
- napszemüveg éjjel-nappal
- utálok kocsival parkolni, nem is tudok
- idegesít ha valaki minden apró dologért bekapcsolja a mikrót
- ha otthon vagyok, mindig szól valamilyen zene amitől a szüleim másznak a falra
- nem tudok főzni
- nem ütöm le a legyeket
- nem engedek be akárkit a szobámba
- szeretem az orális szexet
- meg az análisat is
- az egyik dolog amit szándékosan megnézek egy emberen, az a cipője
- a másik hogy belenéz-e a szemembe ha hozzám beszél. Állítólag annyira feltűnően vizslatom a másik szemét, hogy ettől ő érzi magát kényelmetlenül...
- sokszor remeg a kezem
- bosszant ha az öreg nénik az utcán beszélgetnek amikor én arra megyek
- keményen beszólok ha valaki tiszteletlen (boltban is, ha az eladó nem köszön)
- könnyen alakítok ki függőségeket..
(...)

12 megjegyzés:

hitetlen írta...

Van itt pár számomra furcsa dolog.:)

A legfurábbak:
- félsz a vérnyomásméréstol
Azt hiszem ez a legkevésbé ijeszto dolog az orvostudományban:)
- zolden eszed a gyumolcsoket vagy pedig fagyasztva, ha érett.
Nem szereted a puha és édes dolgokat?:)
- idegesítenek a beszélgeto nénikék
Ha fiatalok beszélgetnek az nem?
Miért pont a nénik? Talán rólad pletykálnak?

A kávés dolog az elég érdekes. Ettol egészségesebb a haj? Vagy milyen hatása van?
Sotétben nem zavar a napszemuveg? Miért takarod el mások elol a szemed?

Charlie írta...

ez tetszett, és érdekes is volt. a kávén én is csodálkoztam. :)

Cherry írta...

Szerintem zseniális :) Mármint, hogy egy ember mennyire sokrétű és érdekes. Kár, hogy ezt a másikban alig fedezzük fel... de ez a blogbejegyzés adott egy nagyon jó ötletet! ;) Köszönöm ^^
Üdv, Rickie

Kata írta...

ja... a kaves titokba beavathatnal. en imadom a kave illatat, a samponomnak is van egy olyasmi aromaja, de igy direkt modon vegig locsolni... ez magyarazatot kovetel :)
bizonyos gyumolcsoket csak erettlenul szeretek, pl. szilva, paradicsom. de a banan kivetelevel semmit nem szeretek teljesen megerve. mert akkor olyan foszlos, tul puha es pfff...
a vernyomasmeres pedig igenis borzaszto dolog, ahogy a karod kore feszul es faj az ereid luktetese es attol felek szetrobban az egesz...

oximoron írta...

szivbol orulok, hogy magabiztos vagy, ergo sok mindent elarultal magadrol. :)
raadasul zsenialisan!

Névtelen írta...

Hitetlen, a vérnyomásmérés fóbiámat Lgirl tökéletesen megérti (ezúton is nagyon-nagyon köszönöm, te vagy az első ember), azt hiszem ezek után nem kell magyarázkodni. A nénik meg azért idegesítenek, mert semmi más dolguk nincs, mint egész nap az utcán pletykálni. És nem pár percről van szó, órák hosszat ott állnak... Egyszer megcsapom őket.

A kávénak semmi extra hatása nincs, hacsak nem az, hogy állítólag eltávolítja a sampon maradványait a hajszálak közül, meg fényesebb lesz tőle a haj. :)

A gyümölcsöket meg nem tudom...én rágni szeretek, érezni ahogy ropog. :D

Charlie, örülök hogy volt valami haszna ennek a bejegyzésnek, ha ihletet kaptál már nem volt hiába. :)

Oximoron, ahh...ritka pillanat. De most jól vagyok, köszönöm. :)

Amúgy ha van kedve valakinek, nyugodtan csinálhat egy listát, szívesen elolvasnám :P

Charlie írta...

nem tudom mi újat tudnék mondjuk mondani már.. :) bár lehet a nyomodba lépek és alkotok ide vmi hasonlót. :P

Wildwood Flower írta...

Alig várom. :P Ezek az én hóbortjaim, mindenkinek van ilyen. Legalábbis nagyon remélem. :D

csiribí írta...

nagyon jó:) a kávés dolog érdekelne engem is...

Secret Littlestar írta...

A kávés engem is érdekel :D
És lehet, hogy én is írok egy ilyesmit. :)

Wildwood Flower írta...

Ne csináljátok velem. Senki nem ismerte a kávés trükköt? Ó, mennyit tudnék még mondani...:D

DogRose írta...

énismertem a kávés dolgot . mivel muterom minidg kitalál valami ujjat vagy a régiekből merit ötletet és ellopom töle :P szval nálunk is ez van. am jo ötlet ez a listás dolog. lehet én is csinálok ilyet :) örülök h leirtad milyen is vagy. nem mintha nem olvasnálak mindig de ez érdekes , még több dolgot elárul az emberről:)
pusszantalak szélvészem:)