2009. augusztus 6.

Help me, I'm dying

Ébredés óta úgy érzem magam, mint akit fejbe basztak egy hatalmas téglával. Ezen okból reggeli gyanánt nem energiaitallal indítottam, hanem 100%-os narancslevet ittam, 2 pohárral is. Semmi javulás, úgyhogy mégis jött az energiaital. Semmi. Reggeliztem is. Semmi. Megettem fél tábla csokoládét, hátha a vércukrom. Hát nem. Ettem gyümit is, sárgadinnyét meg barackot, de még mindig ugyanaz a monoton zsibbadás. Dél körül gyógyszert is bevettem, mert bármennyire hihetetlen nem vagyok a fájdalomcsillapítók híve. Lefeküdtem aludni, de forgott a szoba. Elemnetm sétálni, de vissza kellett fordulnom, mert úgy éreztem menten összeesek. Az előbb végső elkeseredettségemben elmentem fürdeni ilyen korán, hátha a relax jót fog tenni. Eleinte jó is volt, amíg nem támadt az a kényszer(?) képzetem, hogy nem kapok levegőt a sok forró gőztől. Szóval most vagy az jön, hogy annyira kiütöm magam, hogy ne legyen energiám ezzel foglalkozni, vagy mondtok nekem valamit, amit még nem próbáltam.

9 megjegyzés:

Lacel írta...

A végén így folytatod még hasfájásod is lesz. De azt én magam is meg fogom tudni mondani, hogy miért ^^

Charlie írta...

Nem lehet h vmi front van és azért vagy ilyen nyomott? Amúgy sajna semmi ötletem sincs.. :(

Zso írta...

Csukott szemmel fekvés az ágyban, füledben zene dübörög... de valami olyan ütős, ami jól kikapcsol és nem enged gondolkozni.

Wildwood Flower írta...

Lacel, muszáj volt, mert azt hittem hogy hazavágtam az immunrendszerem. Ez a gyanú még mindig fennáll, mert ma is így keltem...

Charlie, nem tudom, nem vagyok érzékeny a frontra. De örülnék, ha csak ez lenne.

Kisvárosi lánykám. Ezt ma fogom kipróbálni... :)

hitetlen írta...

Szerintem hideg zuhany jobb lett volna a gozolgos helyett.
Egyébként pedig mik a pontos a tunetek?
Eleget aludtál?Akarsz még aludni?
Szerintem pihenj kicsit, kint az udvaron a friss levegon, fuggoágyban, ha van olyanod kint:)
Megihatsz egy pohár vorosbort is, persze nem gyógyszerre. ( és csak egy pohárral:) max 3dl )
Lehet az is hogy alszol viszont rosszul.
Az is lehetséges,h elkaptál valami fertozést.
Étkezz változatosan, egyél tobb féle gyumolcsot és zoldséget ( tudom, jobb lenne ha én is enném inkább mint beszélném:) ), a hal az nagyon jó, ha szereted.( Tudom,h az nem gyumolcs:) )
Az a jó, ha van zsákodban mogyoró, dió és eszel is beloluk.:)
Ha továbbra is fennáll ez az állapot fordulj háziorvosodhoz.
Nem akarlak megbántani, de nem vigyázol magadra eléggé.

Mrs. Sway Jesse James írta...

Ugyanazok voltak ma meg tegnap felém is, csak én melóztam mellé ill dübötgően fáj a fejem 2napja megint, de úgy h megmoccanok és szédelgek,meg délután többször éreztem azt h ha ránézek az emberekre ah mozognak(!)akkor el fogok ájulni...rettentő szarul voltam, de ah látom te is.

Én is ettem rendesen, ittam egy csomót hátha a vérem sűrűsödik, meg ittam 2kv-t is, hátha a vérnyomás..:D

És ideje lenne aludni max 6órát emrt holnap újra meló.

Remélem Te holnap már jobban leszel:)

Wildwood Flower írta...

Na, nekem 2 napi vegetáció után elmúlt, szerencsére.

Hitetlen, nem aludtam kevesebbet, mint máskor szoktam, meg ettem-ittam mégsem múlt el,nem tudom mi lehetett a gond.

Sway, most aludd ki magad, amíg a pasid nincs otthon, nehogy arra jöjjön haza, hogy túlhajszoltad magad. És nem csak miatta mondom, egy weedám filmnézős délután jól hangzik, nem? Jobbulást :)

Mrs. Sway Jesse James írta...

ejaj de rosszba csábítassz:D ezer meg egy éve nem nyúltam ilyesmihez, de egyre többször eszembe jut...
amúgy most kéne , de ameddig ő nincs itt én melózom ergo nem sok esélyema pihenésre .
Annak örülök viszont,hogy elmúlt Nálad.

hitetlen írta...

Orulok,h elmúlt, remélem nem tér vissza.